Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jan de Wilde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jan de Wilde

    1




    2





    3


    Jan De Wilde in de stadsschouwburg in Mechelen

  • #2
    Re: Jan de Wilde

    leuke reeks die mooi de sfeer weergeeft van zulke concerten.
    Foto1 is voor mij de minste omdat die lelijke licht vlekken heeft in het gezicht en mouw
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Jan de Wilde

      Die eerste is een van de foto's door het management uitgekozen uit mijn reeks omdat het toch wel een typische blik is, maar ik volg wel ivm de licht vlekken.

      Comment


      • #4
        Re: Jan de Wilde

        Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
        Die eerste is een van de foto's door het management uitgekozen uit mijn reeks omdat het toch wel een typische blik is, maar ik volg wel ivm de licht vlekken.
        kwa blik ed. is dat een feit...
        En jah wie kijkt meestal naar die dingen. We zijn soms hier wel zeer streng voor onszelf en andere. Meeste zaken die worden opgemerkt wordt enkel opgemerkt door fotografen...
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Jan de Wilde

          heel juist, ik zet al eens een foto op fb, en dikwijls zijn de foto's die daar het populairst zijn hier het meest verguisd. doelpubliek is anders he. en een foto maak je eigenlijk maar voor twee mensen : jezelf en degene die er naar kijkt.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Jan de Wilde

            Qua witbalanskleur is de 1e de beste keuze maar daar lonkt hij naar rechtsboven voor ons. De 2e vind ik daardoor beter daar hij hier recht voor zich kijkt. De 3e is mooi omgezet in zwart en wit maar hier mis ik een beetje Jan zijn gezicht. Het is wel een mooie foto die in een reeks zou passen maar niet als alleenstaand. Groetjes Johan

            Comment


            • #7
              Re: Jan de Wilde

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              heel juist, ik zet al eens een foto op fb, en dikwijls zijn de foto's die daar het populairst zijn hier het meest verguisd. doelpubliek is anders he. en een foto maak je eigenlijk maar voor twee mensen : jezelf en degene die er naar kijkt.
              klopt. foto die ik meestal het minste vind word vaak het best onthaald op andere media.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment


              • #8
                Re: Jan de Wilde

                nummer 2 vind ik mooiste, daar blijft de 2de persoon ook mooi in beeld terwijl in de eerste hij misschien te donker is waardoor misschien eerder storend dan een meerwaarde.

                Comment

                Working...
                X