Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blues harp player

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] blues harp player

    uit de reeks van de jam sessie in café Revue.

  • #2
    Re: blues harp player

    zonde van de XLR-kabel die voor het gezicht hangt anders was dit zonder meer een topper!
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: blues harp player

      Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
      zonde van de XLR-kabel die voor het gezicht hangt anders was dit zonder meer een topper!
      Ja ik heb daar op gevloekt, maar het is eigen aan de manier waarop de microfoon van de mondharmonica wordt vastgehouden, in profiel geeft dat wel leuke beelden, maar bij deze vond ik dat de expressie in combinatie met de achtergrond wel een sterk beeld opleverde.

      Comment


      • #4
        Re: blues harp player

        Goeie close up, mooie mimiek. Inderdaad edn beetje jammer van de kabel.

        Verstuurd vanaf mijn SM-G357FZ met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: blues harp player

          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          Ja ik heb daar op gevloekt, maar het is eigen aan de manier waarop de microfoon van de mondharmonica wordt vastgehouden, in profiel geeft dat wel leuke beelden, maar bij deze vond ik dat de expressie in combinatie met de achtergrond wel een sterk beeld opleverde.
          zeker als ze die korte mondharmonica mics gebruiken omgekeerd dan zit er nog een knik naar boven...
          Maar ik ben zeker blij dat je hem getoond hebt! zoals je zegt de expressie en de achtergrond maakt het zeer sterk
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: blues harp player

            Is de ruis is dit beeld storend? Dit is genomen op ISO4000 wat voor een D700 toch al aan de hoge kant is.

            Comment


            • #7
              Re: blues harp player

              Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
              Is de ruis is dit beeld storend? Dit is genomen op ISO4000 wat voor een D700 toch al aan de hoge kant is.
              Als je hem niet groter publiceert dan hier stoort het bij mij niet...
              þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
              Freelance bedrijfsfotograaf
              klikerdeklik hier voor mijn website!

              Comment


              • #8
                Re: blues harp player

                Ik vind het wel een originele foto. Bij een eerste visie stoorde de haarlok me (en hier kan je niets aan doen), maar misschien brengt ze toch wel iets bij.

                Peter

                Comment


                • #9
                  Re: blues harp player

                  Mooi moment door de expressie op zijn gezicht. Die kabel stoort wel maar is toch een onderdeel van het geheel. Al eens gezocht naar gelijkaardige foto''s van hem? Als hij dat altijd zo doet is het een deel van zijn podiumact en is dat zeker geen minpunt. Groetjes Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: blues harp player

                    ruis is op dit formaat amper te zien. Kabel is wat het is. volgende keer vragen of hij niet unplugged wil spelen
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                    Comment

                    Working...
                    X