Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

    Ziezo, de uitslag van de februari-Challenge (thema: Hangen) is gekend. Het ereschavotje wordt bezet door:
    M... (7,36), Divad (7,07) en VQB (6,88). Dus een vrij duidelijk verschil. Zowel M... als VQB hebben de Challenge in het verleden (al meerdere keren) gewonnen.
    Echt moeilijk was het thema niet, maar dat geeft weer een ander probleem: hoe kom ik zo origineel mogelijk uit de hoek? En daar zijn een aantal toch vlot in geslaagd. Akkoord, er zijn er enkele met hangende koolmeesjes of hangende schoenen, en de waslijn mocht uiteraard ook niet ontbreken...
    Proficiat aan het winnende trio in het bijzonder, maar tevens aan iedereen die mijn uitdaging aangenomen heeft. Dank aan de mensen die een eerlijke score uitbrachten of een commentaar achterlieten.

    Voor maart is het thema 'verticale lijnen'. Wat gaan we nu weer te zien krijgen?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

    Inderdaad niet zo origineel allemaal. Vandaar ook meer dan terechte winnaar. proficiat!

    op naar de rechtstaande lijnen...
    succes allemaal,

    Luc
    verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

    Comment


    • #3
      Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

      Originaliteit is inderdaad niet mijn sterkste kant en dus vind ik mijn twee mezen op de 6de plaats een aardig resultaat
      In de beginjaren nam ik vaker deel. Tegenwoordig vind ik de fotografen hier gewoon te goed

      Proficiat aan de laureaten! (Mijn favoriet was het hangende puzzelstukje, trouwens.)
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

        Proficiat aan de winnaar M...

        Comment


        • #5
          Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

          Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
          Proficiat aan de laureaten! (Mijn favoriet was het hangende puzzelstukje, trouwens.)
          Voor mij ook.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

            Proficiat met de mooie foto M...

            Comment


            • #7
              Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

              Proficiat aan de winnaar M....het was mijn favoriet!!! En ook aan de twee andere laureaten een dikke pluim!!!
              Tevens bedankt aan Pieter en Heylo om mijn foto te waarderen!!

              mvg Katrien
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

                Proficiat aan de top 3

                Comment


                • #9
                  Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

                  Bedankt voor de felicitaties. Ook mijn felicitaties aan de overige deelnemers en top5.
                  Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: M... wint de februari-Challenge met opdracht: hangen. Proficiat!

                    Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk bericht
                    Bedankt voor de felicitaties. Ook mijn felicitaties aan de overige deelnemers en top5.
                    De top vijf zit toch ook in de overige deelnemers. Pleonasme.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment

                    Working...
                    X