PDA

Volledige versie bekijken : rood of groen

katelijn
24 augustus 2004, 10:54
dat zijn de vakjes achter ieders naam in de topics, kan iemand zeggen waar dit voor staat? :o
Ik heb toch wat gewenningsproblemen om alles terug te vinden en mis een beetje het overzicht/forum dat je had als je 'last new topics' opvroeg, nu staan ze allen onder alkaar zonder opdeling/forum.
Verder heel tevreden! :G

Wunjo
24 augustus 2004, 10:56
Is de online status van die persoon
Groen: online :G
Rood: offline :B

bingel
24 augustus 2004, 10:57
Groen = Online

Rood = Offline

katelijn
24 augustus 2004, 10:58
:o :o :o :o :o :o

filipo
24 augustus 2004, 11:12
En grijs is "invisible" ... ;)

meuwi
24 augustus 2004, 11:12
rood=stoppen(met posten)
groen=doorgaan(met posten)
:D :D :D

teddy-bear
24 augustus 2004, 11:40
En in dat van de mods zit een kleine camera in verborgen :D

Plofkop
24 augustus 2004, 11:44
Dus als je ineens een hele grote tjoep op je scherm ziet is het een mod met telelens ;)

lut
24 augustus 2004, 11:45
Welk type? Hoeveel pixels? Hij maakt toch wel schoon fotokes hè! :D

teddy-bear
24 augustus 2004, 12:04
Welk type? Hoeveel pixels? Hij maakt toch wel schoon fotokes hè! :D

Dat is "GEHEIM!" het is en blijft tenslotte een SPY-CAM...

Allez... een kleine tip, is het laatste model en hij heeft ook x-ray met hoge def. en alles in "true collor"!!!... :eek:

F@bke
24 augustus 2004, 12:29
Allez... een kleine tip, hij heeft ook x-ray

L :D L !!!! :G :G :G :G :G :G

Grtz,F@bke
Morgen is vaak de drukste dag van de week....

j@n
24 augustus 2004, 12:53
Dus hij kan door alles heen kijken :D

CooMa
24 augustus 2004, 13:28
Leuk, dan zit hij op mijn muur te kijken :D :eek:

j@n
24 augustus 2004, 14:06
Zou je die muur niets eens opnieuw behangen :D

CooMa
24 augustus 2004, 14:42
Och, die is alleen nog maar "geplakt", die moet nog geschilderd worden ;)

katelijn
25 augustus 2004, 09:44
Dat is "GEHEIM!" het is en blijft tenslotte een SPY-CAM...

Allez... een kleine tip, is het laatste model en hij heeft ook x-ray met hoge def. en alles in "true collor"!!!... :eek:Verdorie, nu durf ik hier niet meer in mijn niemandalletjes voor mijn scherm zitten :rolleyes:

Act
25 augustus 2004, 10:22
Ai en ik dacht dat die kleurtjes de sterrekes vervingen. :(

CooMa
25 augustus 2004, 10:36
Ai en ik dacht dat die kleurtjes de sterrekes vervingen. :(

Nee, die notie hebben ze niet meegenomen naar het nieuwe forum... Ergens vind ik dat niet slecht, je het er altijd die racen op asap zoveel mogelijk van die dingen te verzamelen. Anderzijds vind ik het toch spijtig omdat het in vele gevallen toch een indicatie is van hoelang iemand al actief is... Dat moet je in het profile gaan bekijken (enfin, het aantal posts dan toch, de join date staat gewoon in elke post zichtbaar.... )

filipo
25 augustus 2004, 11:20
Ivm de sterretjes ...

Ergens vind ik dat niet slecht, je het er altijd die racen op asap zoveel mogelijk van die dingen te verzamelen. Anderzijds vind ik het toch spijtig omdat het in vele gevallen toch een indicatie is van hoelang iemand al actief is... De join date (die altijd zichtbaar is) geeft mijns inziens toch een betere indicatie hoe lang iemand actief is dan het aantal posts.

Ik kan je onmiddellijk een vb geven van iemand die hier op 2 maanden tijd ondertussen al meer dan 1000 (duizend) posts geplaatst heeft en van iemand die hier op 3 jaar tijd nog geen 1600 posts heeft ... wie is er het langst actief ...;)

CooMa
25 augustus 2004, 12:10
Ivm de sterretjes ...

De join date (die altijd zichtbaar is) geeft mijns inziens toch een betere indicatie hoe lang iemand actief is dan het aantal posts.

Ik kan je onmiddellijk een vb geven van iemand die hier op 2 maanden tijd ondertussen al meer dan 1000 (duizend) posts geplaatst heeft en van iemand die hier op 3 jaar tijd nog geen 1600 posts heeft ... wie is er het langst actief ...;)
Die voorbeelden ken ik ook (beoordelen ... ;) ), maar ik ga er meestal vanuit dat het aantal posts ook iets te maken heeft met de interesse om te vragen en te antwoorden... (en daarmee wil ik niemand tegen de schenen schoppen want ik heb hier ook eerst een tijdje gewoon gekeken en dan pas aangemeld)... Maar het is idd. een mes dat aan 2 kanten snijdt...