Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke flits diffusor??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke flits diffusor??

    Hey,

    Ik zou graag een diffusor aankopen om te gebruiken in combinatie met mijn SB910.
    Maar ik twijfel nog tussen bepaalde zaken...

    Optie 1

    Lastolite Ezybox Hot Shoe 75cm
    Ezybox Hotshoe KitThe new EzyBox Hotshoe kit offers an all in one portable solution for photographers. The ki...


    Optie 2 de kleinere broer
    Lastolite Ezybox Hot Shoe 60cm
    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies


    Optie 3
    Lastolite Ezybox II Octa Medium


    Ik zou wat shoots willen doen met basic belichting, maar weet niet goed wat hier uit te kiezen.
    Verliest mijn flits niet te veel kracht door het naar het grootste oppervlak te diffusen? Of toch best groter nemen? Of toch de octabox voor de catchlights in de ogen??

    Met reflectie paraplu's heb ik al wat gespeeld, maar ik ondervind dat het soms wat moeilijk om het licht te richten of te bundelen.
    Met bovenstaande accesoires moet dit wel makkelijker zijn...
    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

  • #2
    Re: Welke flits diffusor??

    grote zal wel wat afhangen van wat je er wil mee doen. iemand ten voeten uit fotograferen of enkel headshot. ik hou persoonlijk het meeste van een octa. over kracht verliezen moet je iet meteen teveel zorgen maken. Met één 600 ex verlicht ik heel men eetkamer van 5 op 6 op iso 100 f11. jou sb 910 zal wel het zelfde kunnen.

    kijk ook ff bij andere merken als westcott en phottix.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment

    Working...
    X