Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eizo winkel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eizo winkel.

    Ik overweeg de aankoop van een Eizo monitor. Heeft iemand ervaring met www.eizowinkel.nl? Zijn ze betrouwbaar? Kan ik iets terugsturen? Krijg ik mijn geld terug als het niet goed is? Zijn er winkels in België of in Nederland (Limburg of Noord-Brabant) waar ik kan binnenlopen om een Eizo monitor te kiezen? Zo ja, waar vind ik die?
    https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

  • #2
    Re: Eizo winkel.

    Ik heb daar een jaar of twee geleden eens een Colormunki display gekocht die na een week niet meer werkte.
    Na een aantal keer de software opnieuw te hebben geinstalleerd het toestel teruggestuurd, ze hebben het getest, het was inderdaad defect en zonder enig probleem een nieuwe gekregen.

    Comment


    • #3
      Re: Eizo winkel.

      Konijnenberg in Turnhout.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Eizo winkel.

        Hotz in Antwerpen.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: Eizo winkel.

          Ik heb bij eizowinkel.nl mijn CG 275 gekocht.
          Ben hem zelf gaan halen,zeer vriendelijke bediening.
          En 5 jaar garantie!

          Comment


          • #6
            Re: Eizo winkel.

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Konijnenberg in Turnhout.
            Heeft die Eizo monitors staan in de winkel? Ik ben er een dik half jaar geleden eens geweest. Ik kan mij niet herinneren dat ik daar iets van Eizo gezien heb. Heb ik er misschien langs door gekeken?
            https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

            Comment


            • #7
              Re: Eizo winkel.

              Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
              Heeft die Eizo monitors staan in de winkel? Ik ben er een dik half jaar geleden eens geweest. Ik kan mij niet herinneren dat ik daar iets van Eizo gezien heb. Heb ik er misschien langs door gekeken?
              In de winkel in Turnhout heb ik er in ieder geval altijd zien staan.
              En vroeger stond daar nog een ander merk ook, ik dacht dat dit iiyama of zoiets was, ook niet goedkoop.
              De winkel staat er niet vol mee, dat is zeker, met hun printers zijn ze ook zo gierig om deze tentoon te stellen, maar ze hebben ze wel degelijk op voorraad hoor.

              Zou het geen NEC geweest zijn in plaats van iiyama?
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Eizo winkel.

                Ik heb mijn eizo cg 277 eerst laten leveren en dan pas betaald. Uiteraard bij eizowinkel.
                Groetjes Steco

                Comment


                • #9
                  Re: Eizo winkel.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                  Ik heb mijn eizo cg 277 eerst laten leveren en dan pas betaald. Uiteraard bij eizowinkel.
                  Kijk, dat is nu eens iets dat ik graag hoor.

                  https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eizo winkel.

                    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                    In de winkel in Turnhout heb ik er in ieder geval altijd zien staan.
                    En vroeger stond daar nog een ander merk ook, ik dacht dat dit iiyama of zoiets was, ook niet goedkoop.
                    De winkel staat er niet vol mee, dat is zeker, met hun printers zijn ze ook zo gierig om deze tentoon te stellen, maar ze hebben ze wel degelijk op voorraad hoor.

                    Zou het geen NEC geweest zijn in plaats van iiyama?
                    Op voorraad misschien wel, maar willen ze die ook uithalen? Het zijn een beetje raar mannen, daar in Turnhout. Ik vroeg naar een Canon EOS M3. Ze hadden hem niet uitgestald, wel in voorraad. Maar eentje halen deden ze niet. Ik vroeg naar de Sony A6000, hadden ze ook niet uitgestald, wel op voorraad, maar ook die kreeg ik niet te zien.
                    https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eizo winkel.

                      Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
                      Op voorraad misschien wel, maar willen ze die ook uithalen? Het zijn een beetje raar mannen, daar in Turnhout. Ik vroeg naar een Canon EOS M3. Ze hadden hem niet uitgestald, wel in voorraad. Maar eentje halen deden ze niet. Ik vroeg naar de Sony A6000, hadden ze ook niet uitgestald, wel op voorraad, maar ook die kreeg ik niet te zien.
                      Daar zouden (zullen) ze mij dan ook nooit (meer) zien

                      Wat Eizo betreft, ze staan op de imaging days nu tijdens het weekend. Ben ook van plan zo'n monitor aan te schaffen en daar ga ik naar info polsen eveneens naar een dealer. Op hun site kan je ook de prijslijst ophalen.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eizo winkel.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Daar zouden (zullen) ze mij dan ook nooit (meer) zien

                        Wat Eizo betreft, ze staan op de imaging days nu tijdens het weekend. Ben ook van plan zo'n monitor aan te schaffen en daar ga ik naar info polsen eveneens naar een dealer. Op hun site kan je ook de prijslijst ophalen.
                        Dat is nu komende zaterdag en zondag, 5 en 6 maart. Helaas kan ik dan niet in Brussel geraken.
                        https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                        Comment

                        Working...
                        X