Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

    In september ga ik op vakantie naar Turkije.
    Ik ben in bezit van een Canon A70 met 128Mb compactflash geheugen.

    Dat betekent +-75 foto's op de beste kwaliteit, en da's wat krap voor 10 dagen vakantie.

    Ben ik goedkoper af als ik ter plekke een kaartje (256Mb waarschijnlijk) bijkoop, of koop ik dat beter hier?
    Of is het mogelijk om in internetcafé's je foto's op een cdrom te laten branden
    Last edited by j@n; 24 augustus 2004, 09:55. Reden: Alleen 'Turkije' is een onduidelijke titel. Moderator Algemeen.

  • #2
    Re: Turkije...

    Oorspronkelijk geplaatst door JV
    In september ga ik op vakantie naar Turkije.
    Ik ben in bezit van een Canon A70 met 128Mb compactflash geheugen.

    Dat betekent +-75 foto's op de beste kwaliteit, en da's wat krap voor 10 dagen vakantie.

    Ben ik goedkoper af als ik ter plekke een kaartje (256Mb waarschijnlijk) bijkoop, of koop ik dat beter hier?
    Of is het mogelijk om in internetcafé's je foto's op een cdrom te laten branden
    Kijk eens op http://www.vergelijk.nl/ zo kan je snel ff alles vergelijken met elkaar kwa prijzen van compact flash.

    P.s. Waar ga je naar toe in Turkije.
    Ik ga ook naar Turkije in september dus dat wordt misschien nog lachen misschien komen we elkaar wel tegen zonder dat we het weten vergeet de niet mee tenemen.

    Comment


    • #3
      Re: Turkije...

      JV,

      Ik zou alvast in een Internetcafe proberen, zoniet een cf-kaartje bijkopen en dat hier in België doen. Op vakantieoorden gaat het vaak om minderwaardige copieën die je toestel (en vakantie) flink kunnen bederven, zo was het vroeger met conventionele filmrolletjes al. Tijdens mijn vakantie heb ik een plaatselijke bibliotheek bezocht waar je: 1) kon surfen, 2)kon msn'nen de rest was allemaal geblokkeerd en ook helaas geen mogelijkheid tot aansluiting voor usb, dus geen foto's afhalen mogelijk. Hopelijk (en waarschijnlijk) geldt dat niet overal...
      Mits speciale toelating van de eigenaar zal het vast wel lukken!
      Exactemundo!

      Comment


      • #4
        Re: Turkije...

        Oorspronkelijk geplaatst door thefonz
        JV,

        Ik zou alvast in een Internetcafe proberen, zoniet een cf-kaartje bijkopen en dat hier in België doen.

        Sorry, moet nog wennen aan "het nieuwe forum"
        Je kan ze meer dan waarschijnlijk ook in Nederland verkrijgen!
        Exactemundo!

        Comment


        • #5
          Re: Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

          Ik zou er zelf ook al voor zorgen dat ik een extra kaartje meeneem....
          Je kunt er ook vinden bij www.powerinnumbers.com.au...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Re: Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

            Waarschijnlijk goedkoper in Turkije.
            Maar het zal er wel van af hangen, waar je naartoe gaat.
            Prijzen zijn niet overal gelijk.
            Wat de kwaliteit van de kaartjes betreft geen problemen indien je voor een degelijke winkel kiest (en die zijn meestal ook qua prijs de beste=vaste prijzen)
            In tegenstelling tot wat meestal gedacht wordt staat Turkije vrij ver gevorderd wat digitale fotogafie betreft (in de grotere steden, niet in de dorpjes)

            Ikzelf kocht daar in juni 2 CF-kaartjes (SanDisk 256) en ben er heel tevreden over
            Qua prijs op dat ogenblik ongeveer 25% goedkoper dan hier.
            Canikon 40D - D200, D300

            Comment


            • #7
              Re: Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

              Ik zou er zeker vooraf eentje aanschaffen. Stel je voor, je bent daar 10 dagen en dan moet je al op zoek naar een winkel met dergelijke spullen, want die zal je ook niet in het eerste beste dorpje vinden.

              Dus waarom niet voorzienig zijn en nu al eentje bijbestellen, hele goede prijzen bij Geheugenkaart! Ik heb er al 2 daar besteld.

              Lorie

              Comment


              • #8
                Re: Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

                Wat je ook kunt doen natuurlijk is een Apacer CP80 kopen. Daarmee schrijf je zelf, zonder dat je een PC nodig hebt, de inhoud van je memorycards op CD. Prijs: 95 euro (mycom).

                Comment


                • #9
                  Re: Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

                  Kijk eens verder op dit forum, misschien is dit iets voor U, ik bezit het toestel ook en het werkt prima! Kijk op onderstaande link.



                  Frans

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vakantie Turkije vragen over opslag foto's!

                    Bedankt voor de antwoorden!

                    Heb me een CF kaart aangeschaft van 256Mb
                    Prijzen kelderen wel moet ik zeggen. Als ik zie aan welke prijs m'n huidige camera verkocht wordt
                    Idem met die CF -kaarten

                    Comment

                    Working...
                    X