Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

    Wie heeft er ervaring met: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei en ook met de webshop: http://www.kortingcamera.nl/index.ph...FQUq0wod3fQOGA

    Zij kenmerken zich met lage prijzen maar wanneer ik Google Earth raadpleeg is het verkoop adres een rijtjeshuis in Almere Nederland.

  • #2
    Re: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

    dat het een rijtjeshuis is wil niks zeggen. Heb onlangs nog bij fototools besteld en gaan afhalen. Was gewoon bij die mens in de keuken . Met filters zou ik wel oppassen met goedkope chineesjes, zeker met variable filters. btw 8mm dikte noem ik niet slim hoor.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

      Als je naar dit soort filters zit te kijken is het raadzamer om naar voorzetfilters te kijken.....

      Comment


      • #4
        Re: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

        Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        dat het een rijtjeshuis is wil niks zeggen. Heb onlangs nog bij fototools besteld en gaan afhalen. Was gewoon bij die mens in de keuken . Met filters zou ik wel oppassen met goedkope chineesjes, zeker met variable filters. btw 8mm dikte noem ik niet slim hoor.
        €140 euro betalen voor één stukje donker glas die je een enkele keer gebruikt vind u wel slim?
        Ik bent benieuwt of je het verschil werkelijk ziet bij het gebruik van goedkope chineesjes ten opzichte van die overprijsde merkglaasjes. Daarom mijn vraag ook aan hen die er praktijkervaring mee hebben.

        Comment


        • #5
          Re: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

          ik heb ooit een hama gekocht. juiste type nummer weet ik niet maar dit had op bepaalde standen serieuze paarse kleurenzweem die moeilijk te corrigeren is. ondertussen zie ik het zelf vermeld bij sommige webshops. Je moet idd niet de top of de line kopen. Zeker als het maar voor sporadisch gebruik is. Uiteindelijk doet u ermee wat u wil natuurlijk.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            €140 euro betalen voor één stukje donker glas die je een enkele keer gebruikt vind u wel slim?
            Ik bent benieuwt of je het verschil werkelijk ziet bij het gebruik van goedkope chineesjes ten opzichte van die overprijsde merkglaasjes. Daarom mijn vraag ook aan hen die er praktijkervaring mee hebben.
            als het om een variabele ND-filter spreekt zou ik nooit een chinees kopen...
            Als het uit 1 glas bestaat zou ik het nog wagen...
            Kleur zwemen kan je weghalen...
            Toen ik een varabele kocht las ik bij goedkopere veel dat er een kruis zichtbaar was op de foto
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • #7
              Re: ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei

              Ik heb toch de gok gewaagt om ND filter (Grijsfilter) vario ND2-400 van LangWei te kopen en na de eerste testfoto's is het geen verkeerde gok geweest.
              Geen kleurzweem te bekennen en doet wat het moet doen.

              Comment

              Working...
              X