Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Disk Dummies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact Disk Dummies

    Tijdens het optreden van de Compact Disk Dummies even geëxperimenteerd met beweging in beeld. Laat jullie reacties maar horen wat jullie ervan vinden.


    [IMG][/IMG]



    Bedankt voor jullie eventuele reactie. Groetjes Johan

  • #2
    Re: Compact Disk Dummies

    probeer eens in zwart-wit te zetten?
    Nu vind ik het gewoon een onscherpe foto en slecht van kleur... Kan me niet boeien, sorry...
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Compact Disk Dummies

      Voor mij is het dit ook niet. Bij dit soort beelden die voor mij wel werken klopt de compo volledig, zonder storende zaken (lichtpuntjes links onder en de spot) waardoor het iets abstract krijgt. Maar het lijkt wel iets waar mits de nodige oefening een mooi resultaat uit kan komen. Verder experimenteren zou ik zo zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: Compact Disk Dummies

        Hartelijke dank voor jullie reactie. Aan jonez: ik heb hem omgezet in zw/w maar vond hem toen minder mooi. Ik vond ook dat blauw wel bij deze actie paste en daarom heb ik hem zo gelaten. Je moet je niet verontschuldigen omdat je hem niet mooi vind. Een eerlijk commentaar kan ik wel waarderen. Aan kawaracer: ik zal het blijven proberen en zal rekening houden met de spots bij dit soort opnames.

        Ik denk er wel aan om een tijdje geen foto's meer te plaatsen om te zien hoe de vernieuwingen van Bd mij zullen bevallen. Ik vind niet dat ik in showcase, of hoe je het ook noemt, thuishoor en in de beginnershoek wordt zoveel gepost dat je foto snel verloren gaat tussen andere foto's en je zo zonder reactie achterblijft.
        Groetjes en bedankt voor jullie tips, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Compact Disk Dummies

          In de fotobeoordeling waar je nu post valt het toch nog goed mee?
          Blijven posten zou ik zeggen...
          WWW.JOPIX.BE
          Just one click away...

          Comment


          • #6
            Re: Compact Disk Dummies

            Heb hier ergens gelezen dat de forumdelen fotobeoordeling en showcase samenvloeien zaterdag op zondag. Er zouden ook enkele forumdelen verdwijnen of samenvloeien met andere. Als het niet zo is dan blijf ik posten als het veranderd bekijk ik het van afstand. Groetjes Johan

            Comment


            • #7
              Re: Compact Disk Dummies

              Ze komen in de zelfde lijst te staan maar met een prefix showcase of beoordeling, dus gewoon verder doen.

              Comment

              Working...
              X