Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Wolfbanes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Wolfbanes

    De zanger van The Wolfbanes. Een foto waar ik een bewerking in Photoshop heb mee gedaan. Graag jullie mening over de foto en de bewerking.


    [IMG][/IMG]



    Bedankt voor je eventuele reactie. Groetjes Johan

  • #2
    Re: The Wolfbanes

    Ik word hier niet zo wild van...
    behalve het leuke effect van de weerspiegeling in de bril vind ik het voor de rest niet zo'n interessante foto.
    Door de kleurtoon is de hand en wat hij vast heeft, heel onduidelijk en brengt geen meerwaarde aan de foto.
    Ik zou dit dan zelfs achterwege durven laten, maar dan nog.
    Voor dan een portret alleen is het te krap gecropt. Had dan graag iets meer gezien.


    Jonas
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: The Wolfbanes

      in kleur mss wel maar de bewerking smaak ik niet zo. mis een klein beetje expressie
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: The Wolfbanes

        Wimmeke punk met maracas dat lijkt mij 'as the botle runs dry'. Ik volg Jonez hier wel, of wel iets ruimer voor een mooi portret of wel ga je voor die reflectie, dan mag het nog krapper, maar dan moet je daar voldoende herkenbaarheid, detail en scherpte in die reflectie hebben. Dat komt er hier in ieder geval niet helemaal uit.

        Comment


        • #5
          Re: The Wolfbanes

          Allen dank voor jullie reactie. Aan jonez: ik heb de hand en de maracas verdronken om hen minder de aandacht te laten trekken. Als portret is het niet bedoeld en ik vond het moment leuk hoe hij stond te kijken naar het publiek. Aan kawaracer: tussen die bewerking zat een laag vervagen met 2 pixels en dit over gans de foto, daarom is de weerspiegeling in de bril ook niet meer zo scherp. Kan ik oplossen met een laagwater. Aan unalom: de foto in kleur is eigenlijk saai van kleur daar er op dat moment geen spot licht gaf en met die bewerking vond ik hem beter. Maar ik begrijp wat je bedoeld en ik ben ook niet altijd enthousiast over een bewerking die velen hier wel mooi vinden. Smaken verschillen en maar best ook. Groetjes Johan

          Comment

          Working...
          X