Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend: 'opvouwbare fotostudio' in promotie (geldig tot 9/1/16 23u59)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend: 'opvouwbare fotostudio' in promotie (geldig tot 9/1/16 23u59)

    Sorry, weet niet goed waar plaatsen. Is er ergens een aparte topic om mekaar te verwittigen voor promo's?

    Vooral dringend voor anderen, want als beginnend fotograaf is mijn eerstvolgende investering een cursus fotografie .

    Zag toevallig deze promotie passeren op het net. Misschien is iemand er iets mee?
    Als ik het goed zie, vervalt de promotie reeds deze avond 23u59.



    49.95 euro ipv 99.95 euro

    Deze handige, opklapbare fotostudio wordt geleverd met twee lampen, vier verwisselbare achtergrondkleuren en een in hoogte verstelbaar ministatief. De nylon wanden en de lampen verminderen de glans en schittering van de foto's. Zelfs voor een onervaren fotograaf wordt het nu vrij eenvoudig om fraaie, vrijstaande foto's te maken die keurig zijn belicht en de juiste kleurverhouding hebben.

    U hoeft achteraf niet veel na te bewerken wat handig is als u bijvoorbeeld vaak producten op veilingswebites zet. Deze fotostudio kan het beste worden gebruikt met een compactcamera of een lichtgewicht spiegelreflexcamera. Deze fotostudio wordt geleverd met een opbergtas.

    Buitenafmetingen B x D x H 400 x 400 x 400 mm
    Inhoud Camerastandaard
    2x lichtstandaard
    2x lamp
    4x achtergronddoek
    Ingangsvoltage 220-240 VAC
    Externe breedte 400 mm
    Externe diepte 400 mm
    Externe hoogte 400 mm
    Kleurtemperatuur 2800 K

  • #2
    Re: Dringend: 'opvouwbare fotostudio' in promotie (geldig tot 9/1/16 23u59)

    Er zijn echte promo's en aanbiedingen die men promo's noemt maar ik eerder als oplichting zou durven omschrijven ... 49,95 voor het setje en dan nog eens 6,95 om het naar Belgie te sturen ... en dan moet je nog snel zijn ...

    Er zijn ook gewone winkelprijzen, zonder promotiedwang, bv. Art & Craft : 34,99 euro voor dat setje, Amazon.de 40,36 euro voor dat setje en GRATIS thuisgeleverd, enz.

    Je kan moeilijk een promotie aanbrengen die de helft duurder is dan de prijs in de reguliere handel ... 32,95 euro bij Cameranu.nl bijvoorbeeld

    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies




    Zo'n online promo-deals moet je altijd met een korrel (in dit geval een zak) zout nemen en best even checken wat de aktuele prijzen vandaag de dag zoal zijn, bijvoorbeeld : http://tweakers.net/pricewatch/43028...studio10).html
    Last edited by Empe; 9 januari 2016, 12:41.

    Comment


    • #3
      Re: Dringend: 'opvouwbare fotostudio' in promotie (geldig tot 9/1/16 23u59)

      Meestal verkopen dit soort sites vrij onbekende merken, en dus niet vergelijkbaar.
      Had daarom niet de moeite gedaan om op te zoeken op tweakers.

      Sorry

      Comment


      • #4
        Re: Dringend: 'opvouwbare fotostudio' in promotie (geldig tot 9/1/16 23u59)

        50 euro is behoorlijk duur voor wat het maar is. Ziet er mij maar rommel uit en is naar waarde geschat ongeveer 15 euro waard ale pak nog 20.
        Ik ben het eens met de rest dat dit soort sites eigenlijk meer oplichters zijn.
        Blijf daar van weg!
        Dit soort 'tips' kan je maar beter voor jezelf houden.

        Comment

        Working...
        X