Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

    Hallo allemaal,

    Naar aanleiding van het nieuwe forum, zouden wij in deze topic graag alle problemen en vragen willen verzamelen. Hebben jullie een algemene vraag, lukt er iets niet, ..., post het dan hier. Wij houden deze topic dan nauwgezet in de gaten. Andere gebruikers mogen gerust ook op de vragen antwoorden. Alle mails van gisteren en vandaag naar Peter en mijzelf zijn verwerkt, mocht je geen antwoord gekregen hebben of nog met een bepaald probleem worstelen, geef een seintje (we hebben misschien hier en daar een mailtje over het hoofd gezien, gezien de zeer talrijke mails).

    Peter en Sven
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

    Op de beginpagina van BD staat nog een link naar het bericht over Firefox. Deze link verwijst naar het oude forum.

    Comment


    • #3
      Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

      Looking good, Sven, geen gemakkelijke klus, lijkt mij dat jullie dit heel goed voorbereid hebben.
      Kunnen persoonlijke avatars nog gebruikt worden? Die van mij is alvast niet mee geconverteerd.
      http://pieterbie.skynetblogs.be

      Comment


      • #4
        Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

        Oorspronkelijk geplaatst door pieterbie
        Kunnen persoonlijke avatars nog gebruikt worden?
        dat vraag ik mE ook af. En zou hEt bijvoorbEEld niEt kunnEn om zElf EEn avatar in tE voEgEn via EEn link naar jE pErsoonlijkE wEbspacE waar dE avatar is gEstockEErd?
        au fond de mon coeur
        je recherche la vérité
        vu qu'à mes côtés
        très peu de fois je l'ai touchée

        Comment


        • #5
          Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

          Oorspronkelijk geplaatst door pieterbie
          Looking good, Sven, geen gemakkelijke klus, lijkt mij dat jullie dit heel goed voorbereid hebben.
          Kunnen persoonlijke avatars nog gebruikt worden? Die van mij is alvast niet mee geconverteerd.
          Is aangepast.
          Sven
          --
          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

          Comment


          • #6
            Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

            Oorspronkelijk geplaatst door evident
            dat vraag ik mE ook af. En zou hEt bijvoorbEEld niEt kunnEn om zElf EEn avatar in tE voEgEn via EEn link naar jE pErsoonlijkE wEbspacE waar dE avatar is gEstockEErd?

            1) neen, we staan dit niet toe, gezien deze de webspace van de meeste leden te veel wijzigt en dat die images dan niet meer zichtbaar zijn, ...

            2) gelieve in de toekomst niet meer te spelen met hoofd- en kleine letters, dit komt de leesbaarheid van de berichten niet ten goede (je hebt reeds die vraag gekregen van een moderator, dit is m.a.w. het laatste verzoek)

            Sven
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #7
              Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

              Ik krijg geen foto's geuploaded via fotopic.net. (Ligt waarschijnlijk aan mezelf)
              Gebruik hiervoor het "symbooltje" "Plaatje toevoegen", en plaats in de box die dan verschijnt de uit fotopic gecopiëerde info. Maar, na het versturen is er enkel een link naar desbetreffende foto.

              Voor de rest: Knap werk !!
              https://waltertalboom.be-
              Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

              Comment


              • #8
                Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                Via Pixagogo is het niet meer mogelijk om een foto direct te kunnen linken. Vermoedelijk moet de geposte foto een jpg extensie hebben. Misschien dat dit in de toekomst nog een keer aangepast kan worden. Voor de rest geen "problemen" en is de vernieuwing een prima besluit geweest
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • #9
                  Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                  Ondanks de uitleg van Hombre in het Chit Chat forum (nl dat je via edit ook posts kan verwijderen) lukt me dit toch niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                    Via Pixagogo is het niet meer mogelijk om een foto direct te kunnen linken. Vermoedelijk moet de geposte foto een jpg extensie hebben. Misschien dat dit in de toekomst nog een keer aangepast kan worden
                    We zijn hiervan op de hoogte, en hebben ondertussen ook reeds contact gezocht met Pixagogo.

                    mvg,
                    peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                      Hi Peter en Sven,
                      BD gedraagt zich vreemd, sinds een tweetal uurtjes geraak ik niet meer op de challenge pagina, telkens ik het BD icon druk verwijst het systeem mij automatisch naar het forum. Heb nog geen melding van anderen gevonden die hetzelfde probleem ervaren. Ben ik de enige of zijn er nog ?
                      Graag bericht wat er aan de hand is of wat ik mogelijk fout doe, alhoewel ik voordien dit probleem (na de migratie) niet had.
                      Alvast bedankt,
                      Stampers

                      Comment


                      • #12
                        Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                        Bij "Tips en Tricks" zijn de onderwerpen van het vorige forum niet overgezet, komen die nog terug?
                        Want ik zou willen voortgaan op een onderwerp dat er stond. (fotograferen vanuit een vliegtuigje)
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                          Een kleine praktische vraag ...

                          is het mogelijk de pijltjes

                          « vorig onderwerp | volgend onderwerp »

                          die beneden aan een posting staan, naar boven te verhuizen (zoals in het vorige forum)?

                          Lijkt me gemakkelijker qua navigatie (nu moet je steeds naar beneden scrollen)

                          Enfin, het is maar een suggestie hee
                          http://www.razziphoto.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Problemen melden n.a.v. de forum migratie.

                            Heb reeds een mailtje gestuurd.
                            Ik kan op sommige subfora geen topics lanceren...
                            http://www.digifotofreak.nl

                            Comment


                            • #15
                              weergave topics

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                              Bij "Tips en Tricks" zijn de onderwerpen van het vorige forum niet overgezet, komen die nog terug?
                              Want ik zou willen voortgaan op een onderwerp dat er stond. (fotograferen vanuit een vliegtuigje)
                              Kijk eens onderaan in de weergave-opties van het bewuste forum onder "van de" kies je voor "laaste maand" en klik dan rechts op "laat onderwerpen (zien)".
                              In je persoonlijke profiel kan je voor het hele forum deze keuze vastleggen. Voor normaal gebruik zal de weergave van de posten van de afgelopen week (of minder) meer dan voldoende zijn, en moet je slechts af en toe de keuzelijst wat langer maken. Kwestie van alles snel en vlot te laten draaien, zonder onnodig gegevens heen-en-weer te sturen.
                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X