Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstel nieuw forum ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorstel nieuw forum ?

    Hallo,

    Ik ben maar een newbee op deze site, dus ik weet niet of ik recht van spreken heb ?
    Maar anderzijds voel ik misschien beter de vragen van een beginner aan.
    Ik vind op deze site een schat aan informatie en ik leer elke dag wat bij. Zo heb ik reeds enkele zeer goede freewareprogramma's gevonden of links naar interessante demo's. ( Irfanview, NeatImage... )
    Zou het niet leuk zijn, indien je een interessante link kan vinden naar een goed fotoprogramma, dat je dit kon posten in een speciaal forum ?
    Ik zou het wel voorbehouden aan serieuze links ( demo, freeware, shareware ) en zeker niet naar cracks.
    Ik heb al eens getracht zelf wat links op te zoeken, maar het is een titanenwerk :-(
    Wat vinden de andere forumleden ?



  • #2
    ik vind dat een zeer goed voorstel, zo is het een beetje georganiseerder...

    °`~._.~´°`~._Sony DSC F 707_.~´°`~._.~´°
    °`~._.~´°`~._D300 - MB-D10 - 17-55 2.8 - 70-200VR1 2.8 - 35-105mm Macro f/3.5-4.5 - 50mm f/1.8 - ´°`~._.~´°°`~._.~´°`~._Strobist: SB800, SB600, SB28, RAYflash_.~´°`~._.~´°

    Comment


    • #3
      Heb zelf eerder eens het voorstel gedaan aan JaJa voor een (externe)link-pagina.
      Tot nu toe nog steeds geen antwoord of het mag.

      Comment


      • #4
        Zoiets kan perfect in algemeen...

        Maar het moet natuurlijk serieus en "On-topic" blijven.

        over het algemeen zijn dergelijke pagina's vrij makkelijk te vinden, en massaal aanwezig op het web.

        Comment


        • #5
          Mag ik dan voorstellen dat we die topics waarin naar zulk een link wordt verwezen een TITEL geven als volgt: LINK: blablabla.
          Waar blablabla natuurlijk staat voor het onderwerp van de link.
          Dat zou een search toch al iets makkelijker maken. Je zoekt dan op <LINK:>
          Misschien kunnen vroegere topics door de eerste posters ook aangepast worden ? Zoveel zullen het er toch niet zijn ?
          Ik stelde deze vraag maar voor het gemak van opzoeken en ook omdat ik net als andere mensen een foutmelding krijg als ik niet sterk specifieer. Je moet al bijna zeer goed je topic kennen, weten in welk forum je moet gaan zoeken EN dan nog de naam van het forumlid kennen. En dan wil de zoekmachine een beetje werken. Als ik gewoon een onderwerp in tik duurt het zeer lang en crasht de zoekmachine uiteindelijk.
          Wanneer je al zeer lang op dit forum zit ken je al een heel deel mensen en weet je misschien wat ze ooit zoal gepost hebben, maar voor een beginnelinge is dat nogal moeilijk.

          Ik ben nog iets vergeten: wat betekenen die sterren onder je naam ? Reclame voor Stella ?
          ( = is ook ster in het Italiaans ! )







          Edited by - alessandra on 25 July 2002 15:26:28

          Comment


          • #6
            Ik vind dit een uitstekend voorstel. Ik heb ook al veel opgezocht én bijgeleerd via dit forum, maar het is niet altijd evident...
            Annie

            Comment


            • #7

              over het algemeen zijn dergelijke pagina's vrij makkelijk te vinden, en massaal aanwezig op het web.
              Jimmy: denk je niet dat je al te gemakkelijk veronderstelt dat iedereen zo'n internaut is die overal zijn weg vindt in het World Wide Web ?

              Was jij ook van in je 'computer-wieg' zo'n crack wat opzoekwerk op internet betreft ?

              greetz,
              Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

              Comment


              • #8
                ik vind het ook toffer dat je raad kunt vragen aan mensen die je al min of meer 'kent' dan in een ander forum als newbie binnen te vallen, je vraagjes stelt en weer weg bent..

                voor mensen die toch geïnteresseerd zijn: het forum van webwereld.nl wordt in stand gehouden door een grote schare gebruikers en enkele zeer onderlegde techneuten.

                ToM.
                ToM.___ //Fuji s602.
                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                It goes to 11 you know? 1 louder.

                Comment


                • #9
                  Was jij ook van in je 'computer-wieg' zo'n crack wat opzoekwerk op internet betreft ?
                  zonder een dikke nek op te zetten: ja.

                  mits ingave van relevante zoektermen krijg je toch vrij snel correcte verwijzingen door.

                  Als je bvb op freeware of shareware zoekt als enige zoekterm krijg je ongetwijfeld hopen sites, opgedeeld in categorieën, waaronder beeldbewerking of image editors.

                  Toms stelling is bij te treden, maar zo zouden we al snel vervallen in allerlei ongerelateerde zaken. Het kan erg grof overkomen, maar belgiumdigital is en blijft een ontmoetingsplaats aangaande digitale fotografie. Hoe graag je ook informatie wil over andere dingen.

                  Wij, als "moderators en uitgevers" begrijpen volkomen dat je hier leuke kenissen opdoet, misschien zelfs vriendschappen en dat je via dit forum allerlei dingen wil delen. Toch moeten de dingen een beetje gescheiden blijven.

                  Dit wil niet zeggen dat je bij ontmoetingen in het echte leven geen afdwalingen mag maken. Ontmoetingsdagen en dergelijke zijn anderzijds zeker geen droge kost, waarbij we met de sloef gooien als iemand afwijkt van de fotografie...


                  Comment

                  Working...
                  X