Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge december "VUUR"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge december "VUUR"

    Proficiat aan RAF9140 voor het winnen van de challenge.
    Ook aan de rest mijn felicitaties voor hun mooie inzendingen.

  • #2
    Winnaar van de Challenge Vuur: Raf9140. Proficiat!

    Een totaal van 41 vurige foto's gunstig gevalideerd, wat ik toch een mooie oogst mag noemen. Hoewel een aantal bekende Challengers en vroegere winnaars (Woody04, VQB, tantine...) vooraan in de rangschikking eindigden is het de voor mij vrij onbekende Raf9140 die afgetekend wist te winnen.
    Onze welgemeende felicitaties aan de winnaar (die inmiddels ook al een email en PB van mij ontvangen heeft). Een CeWe-kortingsbon van €30- wordt je toegestuurd, zodra ik over de nodige gg beschik.
    Met het thema Vuur heb ik toch weer mooie inzendingen gezien, de meeste weliswaar tegen een donkere achtergrond (wat moeilijk anders kon). Een aantal hadden ook problemen met voldoende scherpte, een ander gekend probleem bij het fotograferen van vuur.

    Met "Vuur" sluiten we het Challenge-jaar 2015 definitief af. De winnende foto's zijn hier terug te vinden: http://forum.belgiumdigital.com/f13/...-a-506806.html
    2016 is vandaag begonnen. Voor iedereen dan ook mijn beste wensen, en een succesvol fotojaar toegewenst!

    Het thema voor januari 2016 is intussen gekend: Machine.
    (Als Pink Floyd fan, zing ik dan onmiddellijk mee "Welcome to the Machine"!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Challenge december "VUUR"

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Proficiat aan RAF9140 voor het winnen van de challenge. ...
      2016 is goed ingezet: de Challenge begint met een deelnemer die met z'n tweede inzending de hoofdvogel schiet.
      Wij mogen zelfs "nieuwjaarsknaller" schrijven, want haar/zijn eerste deelname dateert van Juli 2007.

      Goed gewerkt challengers!
      Last edited by Jos Vanhengel; 1 januari 2016, 10:22.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Challenge december "VUUR"

        Bedankt voor die toevoeging, Dataman! Ik vond de winnaar niet meteen terug in mijn (digitale!) paperassen, maar zag wel dat het een "oud lid" was.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Challenge december "VUUR"

          Proficiat RAF9140 met jou eerste plaats

          Comment


          • #6
            Re: Challenge december "VUUR"

            Bedankt voor de felicitaties. Het was inderdaad lang geleden dat ik nog eens iets ingestuurd had, maar dat betekent niet dat ik de site niet gevolgd heb. Nu was de kriebel er om terug eens mee te doen en heb ik enkele vrienden kunnen warm maken (ook letterlijk) om eens met vuur te gaan spelen. En dit resultaat is natuurlijk de beste motivatie om deze maand weer mee te doen!

            Groeten,
            Raf

            Comment

            Working...
            X