Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noodoproep - fotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Noodoproep - fotograaf gezocht

    Ons zoontje Robin (zie foto) wordt op zondag 5 september gedoopt.
    Nu laat onze vriend die foto's ging nemen onverwacht weten dat hij door omstandigheden verhinderd is !
    Daarom zoek ik een redder in nood die bereid is even in te springen.

    't Is geen reportage: gewoon wat foto's als de mensen goeidag komen zeggen of als ze uit de kerk komen om een praatje maken en anderzijds wat foto's van de belangrijke momenten zoals het aansteken van de doopkaars, de zalving en uiteraard het dopen zelf.
    Je hoeft enkel foto's te nemen, de nabewerking doe ik zelf.

    De viering duurt maar een half uurtje (vanaf 11.00 uur) en er zijn maar een twintigtal familieleden in een kleine kerk.
    De gemeente is Okegem, tussen Ninove en Liedekerke, kort bij Aalst en makkelijk te bereiken via de E40 (afrit 19a Affligem) of de steenweg Asse-Edingen of Ninove-Brussel.

    Uiteraard betaal ik buiten een vergoeding ook je onkosten.
    Mijn vriend ging dit normaal fotograferen in RAW (met mijn Canon) zodat ik bij het bewerken de meeste vrijheid had maar dit is zeker niet vereist: als het maar digitaal is.

    Mijn vrouwtje (zie tweede foto) en ikzelf zullen dit ten zeerste appreciëren.

    Ons e-mail-adres is marc.vv@skynet.be gsm 0479-995864
    Dank bij voorbaat,
    Isie en Marc
    Last edited by marc.vv; 22 augustus 2004, 11:21. Reden: Type-errors

  • #2
    Re: Noodoproep - fotograaf gezocht

    Mocht je niemand vinden wil ik dat wel doen, mail me.
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

    Comment


    • #3
      mss. kan ik je helpen

      Hallo,

      Het is spijtig te horen dat je vriend je in de steek laat voor zo'n belangrijke gebeurtenis.

      Ik heb zelf nog geen ervaring met foto's trekken in een kerk en zit normaal ook aan zee, MAAR als je een semi-pro fotograaf vind en dan wil ik wel overkomen om je te helpen.

      Dit maak je geen 2 maal mee in je leven (je zoontje wordt maar één keer gedoopt hé)

      Ik woon in Aartselaar, maar zit dat we. in Knokke!! Maar nog eens als tweede fotograaf kom ik graag af !!!

      Laat maar iets weten (via deze site of via mail)

      mvg Sven

      Comment


      • #4
        Re: Noodoproep - fotograaf gezocht

        mail gestuurd.

        dromer

        Comment

        Working...
        X