Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'68 Karmann Ghia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • '68 Karmann Ghia


  • #2
    Re: '68 Karmann Ghia

    Urbain Braems, trainer van voetbalploeg en mijn turnleraar in het college van Zottegem reed men zo'n bakje. Dit is nu een goeie 40 jaar geleden en dus is je foto van een oldtimer van minstens 40 jaar. Er was toen nog geen spraak van sjoemelsoftware!

    Comment


    • #3
      Re: '68 Karmann Ghia

      Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
      Urbain Braems, trainer van voetbalploeg en mijn turnleraar in het college van Zottegem reed men zo'n bakje. Dit is nu een goeie 40 jaar geleden en dus is je foto van een oldtimer van minstens 40 jaar. Er was toen nog geen spraak van sjoemelsoftware!
      van '68 mijn dame is dus 47 jaar oud inderdaad...

      Comment


      • #4
        Re: '68 Karmann Ghia

        The poor man's Porsche. Ik had de windmolens er proberen uit te halen die passen niet in't plaatje

        Comment


        • #5
          Re: '68 Karmann Ghia

          Ergens is er hier iets misgelopen met het opslaan ... een jpg van nog geen 75kb ... daarom heb je zo'n rare blokjes (artifacts) in het beeld, een beetje jammer, want verder is dit best een mooie foto.

          Die windmolens steken nu wel uit de carrosserie ... maar ik vind het contrast tussen klassiek en modern geslaagd, ik zou enkel de volgende keer wat meer ruimte voor de wagen laten, nu is ze een beetje te strak afgesneden.
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment

          Working...
          X