Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Taal Nederlands standaard !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Taal Nederlands standaard !!

    Mooi forum maar......
    In edit settings kan je het forum ook in het Nederlands zetten.
    Is het nu niet makkelijker om dit als standaard te zetten als je een nieuwe reg. aanmaakt.
    Dit kan de admin in zijn eigen setting doen.
    Er zijn vrijwel geen engelse mensen op dit forum te vinden.
    Voor een Nedelandse beginner is het meer werk, en als deze ook nog geen engels kan weet ie ook nog maar de helft van wat er mogelijk is .

  • #2
    Re: Taal Nederlands standaard !!

    inderdaad, ik pleit ook voor een standaard nederlands forum.

    Comment


    • #3
      Re: Taal Nederlands standaard !!

      Jullie hebben natuurlijk deels gelijk. Echter, we hebben goed overwogen om te starten met Engels als standaard instelling. Waarom?

      - De Nederlandse vertaling is nog helemaal niet af.

      - De vertaling is niet altijd even consistent. Er durven ook al eens fouten inzitten.

      - In de laatste week heeft onze Jacki heel beperkt de internationale groep welk instaat voor de vertaling wat geholpen en geadviseerd. Echter, veel kon er niet meer aan gewijzigd worden. Ook wegens tijdsgebrek van Jacki, werk gaat nu eenmaal voor.

      - De bedoeling is dat er in de toekomst updates uitkomen van de nederlandse taalinterface. Niks sluit uit dat we dan wel het Nederlands als standaard instellen.

      mvg,
      peter

      Comment


      • #4
        Re: Taal Nederlands standaard !!

        Ik zie geen fouten in het Nederlands...
        Vrijwel alles klopt.
        Het ziet er nu teminste leesbaar uit. ( dus even omzetten )
        Mooie script van dit vBulletin ,,, ziet er goed uit.

        Oorspronkelijk geplaatst door peter
        Jullie hebben natuurlijk deels gelijk. Echter, we hebben goed overwogen om te starten met Engels als standaard instelling. Waarom?

        - De Nederlandse vertaling is nog helemaal niet af.

        - De vertaling is niet altijd even consistent. Er durven ook al eens fouten inzitten.

        - In de laatste week heeft onze Jacki heel beperkt de internationale groep welk instaat voor de vertaling wat geholpen en geadviseerd. Echter, veel kon er niet meer aan gewijzigd worden. Ook wegens tijdsgebrek van Jacki, werk gaat nu eenmaal voor.

        - De bedoeling is dat er in de toekomst updates uitkomen van de nederlandse taalinterface. Niks sluit uit dat we dan wel het Nederlands als standaard instellen.

        mvg,
        peter
        Last edited by bezoeker; 21 augustus 2004, 21:31.

        Comment


        • #5
          Re: Taal Nederlands standaard !!

          Oorspronkelijk geplaatst door Outdoorinfo.nl
          Ik zie geen fouten in het Nederlands...
          Vrijwel alles klopt.
          Het ziet er nu teminste leesbaar uit. ( dus even omzetten )
          Mooie script van dit vBulletin ,,, ziet er goed uit.
          Mmmmh, dat er GEEN fouten in zitten, zou ik niet durven beweren. Ik erger me een beetje aan de "Posting Rules" waar staat " Je mag niet bijlagen posten". Behalve het feit dat ik ( en vooral in privé-berichten) WEL bijlagen zou willen posten, moet er eigenlijk staan " Je mag GEEN bijlagen posten"

          Comment


          • #6
            Re: Taal Nederlands standaard !!

            Zo weeral iets bijgeleerd. Ben dus overgeschakeld naar het Nederlands is voor mij toch net iets duidelijker. En dat er nog wat foutjes inzitten, ja, ons foto's zijn ook niet allemaal perfect hé.
            mvg,
            Ludo V.

            Comment

            Working...
            X