Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Active topics is nu New Posts?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Active topics is nu New Posts?

    Wat vroeger Active Topics was, dat is nu New Posts? Als ik dat aanklik, dan staan de berichten op tijdstip, wat bij mij erg onoverzichtelijk overkomt. Is er ook een optie om die berichten per subforum te laten zien?
    Nog iets, er is nog geen optie om per subforum te topics als gelezen te markeren, toch?

  • #2
    Re: Active topics is nu New Posts?

    Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
    Wat vroeger Active Topics was, dat is nu New Posts?
    Yep

    Als ik dat aanklik, dan staan de berichten op tijdstip, wat bij mij erg onoverzichtelijk overkomt. Is er ook een optie om die berichten per subforum te laten zien?
    Als je bv op het subforum algemeen klikt, dan zijn daar toch de berichten gesorteerd volgens uur van laatste post? Dus de nieuwste topics bovenaan. Of bedoel je dat niet?

    Nog iets, er is nog geen optie om per subforum te topics als gelezen te markeren, toch?
    één topic markeren als gelezen gaat niet denk ik, maar een heel subforum wel. In het subforum staat boven aan Forum Opties en daar kan je Markeer forum als gelezen kiezen.

    Groetjes
    Pieter

    Comment


    • #3
      Re: Active topics is nu New Posts?

      Pumbaa,

      Volgens mij bedoelt Natalia dat als je op Nieuwe Posts klikt, de posts gesorteerd zijn op uur en vraagt ze als het mogelijk is om die te sorteren op subforum.

      Zodat je in Nieuwe Posts eerst al de nieuwe posts in Algemeen ziet, dan in Beoordeel mijn foto,...

      Wim
      Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
      www.D-Noizz.be
      wim.proot@gmail.com

      Comment


      • #4
        Re: Active topics is nu New Posts?

        mja, maar het komt wel op hetzelfde neer, enkel een paar keer meer klikken
        Bij gebruikers CP en daar onder wijzig opties zijn er ook opties voor weergave. Daar kan je ook kiezen dat enkel de topics van de laatse dag worden weergegeven. Misschien ook een handige optie...

        Groetjes
        Pieter

        Comment


        • #5
          Re: Active topics is nu New Posts?

          Bedankt! Ik zag even door de bomen het bos niet meer

          Comment


          • #6
            Re: Active topics is nu New Posts?

            Misschien dat ik iets gemist heb, maar hoe kun je de Nieuwe Posts op subforum rangschikken?
            Natuurlijk kun je alle subforums (op één na) op gelezen zetten en vervolgens naar Nieuwe Posts gaan, maar dat is totaal niet effeciënt.

            Alvast bedankt,
            Rutger

            Comment


            • #7
              Re: Active topics is nu New Posts?

              Ik kijk niet meer bij New Posts, ik ga gewoon naar het hoofdscherm en loop dan de subforums door.

              Comment


              • #8
                Re: Active topics is nu New Posts?

                Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                Ik kijk niet meer bij New Posts, ik ga gewoon naar het hoofdscherm en loop dan de subforums door.
                tja, zo deed ik het vroeger ook. Tot iemand me op die 'active posts' wees ('t was iemand van de admins zelfs) en sindsdien gebruikte ik altijd de 'active posts', was heel makkelijk.

                Als we dat nu niet meer hebben is dit toch een minpunt(je)
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #9
                  Re: Active topics is nu New Posts?

                  Dat handigheidje van active topics, geordend per subforum, mis ik hier ook. Ook het feit dat de namen van de leden die de topic openen nu onder het onderwerp staan, i.p.v. in een kolom apart, maakt een snel overzicht moeilijker. De zoekmogelijkheden zijn daarentegen prima
                  BD0252BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Active topics is nu New Posts?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Orval
                    Ook het feit dat de namen van de leden die de topic openen nu onder het onderwerp staan, i.p.v. in een kolom apart, maakt een snel overzicht moeilijker.
                    Ik denk dat je daar heel snel aan zult wennen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Active topics is nu New Posts?

                      nog een verzuchting :

                      blijkbaar wordt een topic waar een nieuwe post in voorkomt als ongelezen (in vet) weergegeven. Ook als ik die thread gisteren al bekeken heb.

                      wreed ambetant
                      --
                      Play Drakensang - a free online mmorpg

                      Comment


                      • #12
                        Re: Active topics is nu New Posts?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                        nog een verzuchting :

                        blijkbaar wordt een topic waar een nieuwe post in voorkomt als ongelezen (in vet) weergegeven. Ook als ik die thread gisteren al bekeken heb.

                        wreed ambetant
                        Dat is toch gemakkelijk? Zo zie je meteen of er in een bepaalde topic een nieuwe post is. Met het pijltje-naar-onder vóór de topictitel spring je meteen naar de ongelezen reply.
                        Heb je de voor jou interessante nieuwe topics of reply's gelezen, kan je via het drop-downmenu forum opties het bewuste forum markeren als gelezen. Dan worden geen topics meer in vet weergegeven tot je het scherm ververst of opnieuw opendoet én er nieuwe zaken gepost zijn.
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Active topics is nu New Posts?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                          Dat is toch gemakkelijk? Zo zie je meteen of er in een bepaalde topic een nieuwe post is. Met het pijltje-naar-onder vóór de topictitel spring je meteen naar de ongelezen reply.
                          Heb je de voor jou interessante nieuwe topics of reply's gelezen, kan je via het drop-downmenu forum opties het bewuste forum markeren als gelezen. Dan worden geen topics meer in vet weergegeven tot je het scherm ververst of opnieuw opendoet én er nieuwe zaken gepost zijn.
                          hombre,

                          nee das niet handig

                          bvb Ik bekijk de foto's in showcase normaal allemaal 1 keer. Vroeger wist ik direkt welke ik had bekeken en niet (topic titel was niet meer vet). Als ik nu terug kom zijn alle topics met een nieuwe post vet gedrukt, ook diegenen die ik al bekeken heb.

                          Zoals het nu is hebben het groene uitroepteken voor de post en de vetgedrukte titel dezelfde functie, nl ' er is een nieuwe post'
                          Terwijl volgens mij het groene uitroepteken zou moeten zeggen : " er is een nieuwe post sinds jouw laatste bezoek"
                          En de vet gedrukte titel zou moeten beteken : " je hebt het topic nog niet (nooit) geopend ".

                          Laat de technici er maar eens naar kijken , want dit haalt de leesbaarheid van het forum weldegelijk naar benenden. (samen met het verlies aan de active topics van vroeger.)
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            nieuwe topics

                            Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                            hombre,

                            Zoals het nu is hebben het groene uitroepteken voor de post en de vetgedrukte titel dezelfde functie, nl ' er is een nieuwe post'
                            Terwijl volgens mij het groene uitroepteken zou moeten zeggen : " er is een nieuwe post sinds jouw laatste bezoek"
                            En de vet gedrukte titel zou moeten beteken : " je hebt het topic nog niet (nooit) geopend ".

                            Laat de technici er maar eens naar kijken )
                            Het groene uitroepteken moet volgens de FAQ betekenen dat er een nieuwe post is gemaakt na je laatste bezoek.
                            En daar heb je een punt, dat groene uitroepteken staat er ook bij een nieuwe reply en dat is onhandig. De vetgedrukte topictitel en het bijbehorende pijltje doen wel hun ding.
                            De active topics functie heb ik nooit gebruikt, dus die mis ik niet. Misschien kan de NewPost gesorteerd worden volgens de verschillende forums, dat zou al iets beter zijn.
                            Her en der kan er nog wat getweakt worden aan dit forum, wat precies de mogelijkheden zijn weet ik niet. Ik geef Peter deze opmerkingen even door.

                            Hou er wel rekening mee dat er niet zoiets bestaat als een perfect forum. Der zal altijd wel iets voor iemand te veel/weinig aan zijn.
                            Last edited by Hombre; 22 augustus 2004, 15:52. Reden: foutje aangepast
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: Active topics is nu New Posts?

                              laat ons dan maar voor 'iets te veel' gaan
                              --
                              Play Drakensang - a free online mmorpg

                              Comment

                              Working...
                              X