PDA

Volledige versie bekijken : Een bekend straatje

Dolf
17 december 2015, 14:28
http://i66.tinypic.com/oqwqpu.jpg

Commentaren welkom!!

Stefan_C
17 december 2015, 17:19
Ik zit er nu al even naar te kijken en de compositie met de spuitbussen op de voorgrond spreekt me zeker aan. Alleen de scherptediepte zou misschien mogen kleiner zijn, had even in photoshop dit 'gefaket' met een blur filter met gradiŽnt en lijkt me wel mee te werken in de dieptewerking.

pete
18 december 2015, 18:15
Ik zit er nu al even naar te kijken en de compositie met de spuitbussen op de voorgrond spreekt me zeker aan. Alleen de scherptediepte zou misschien mogen kleiner zijn, had even in photoshop dit 'gefaket' met een blur filter met gradiŽnt en lijkt me wel mee te werken in de dieptewerking.

Ben het hier niety mee eens.

Ten eerste, als je een beperkte scherptediepte wenst, dan fotografeer je die en ga je niet achteraf klooien in PS om er een zwak afkooksel van te maken.
Ten tweede, de muren die ook scherp zijn maken voor mij ook mee deel uit van de foto en het onderwerp. Ik zie het namelijk als het resultaat van die lege spuitbussen.

Voor mij best een aangename plaat hoor.

Stefan_C
18 december 2015, 18:52
Je begrijpt t verkeerd heb t even gedaan om t effect te zien, bedoel uiteraard bik nemen vd foto ih hoofd houden. Voor je ten 2de geen opmerking ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk