Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotolocaties gezocht in Oost-Vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotolocaties gezocht in Oost-Vlaanderen

    Hi,

    Ik weet niet of dit de juiste plaats is om deze topic te starten, maar ik ben op zoek naar fotolocaties in de provincie Oost-Vlaanderen.

    Als ik al jullie foto's zie verschijnen op dit forum vraag ik me af hoe jullie daar telkens terecht komen? Ik weet dat het afhangt van streek tot streek en je soms een bepaalde shots/sessies 'gewoon tegenkomt', maar ongetwijfeld zijn er ook 'bekende' (of misschien vooral minder bekende) locaties waar je je volledig kan uitleven

    Persoonlijk ben ik al enkele keren langgeweest in het Park van Breivelde in Zottegem, waar je het hele jaar door telkens een nieuwe sfeer kan ontdekken. Maar waar doen jullie zoal shoots, of hoe bepalen jullie waar je naartoe gaat.

    Ik ben op zoek naar locaties in Oost-Vlaanderen, liefst regio Aalst, Erpe-Mere, Zottegem. Dit kan gaan van mooie landschappen, pittoreske plaatsen, tot verlaten locaties.

    Tips altijd welkom!

    Mvg,
    Davy
    Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
    |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

  • #2
    Re: Fotolocaties gezocht in Oost-Vlaanderen

    Veel van de provinciestadjes zijn een bezoek waard, Ik woon zelf in Ninove ben geboren in Geraardsbergen, woonde in Oombergen en liep school in Zottegem en Gent. Hou zelf van Oudenaarde en Ronse of is die laatste al buiten de provincie? De Galgenveldwandeling start aan de kerk van Outer en geeft landschapsfotografie een andere dimensie. aalst heeft zijn carnaval, Dendermonde zijn vier heemskinderen. Dan heb ik nog niet gesproken van Schelde, Leie en Dender die OVL doorkruisen. Meer dan onderwerpen genoeg.

    Comment


    • #3
      Re: Fotolocaties gezocht in Oost-Vlaanderen

      Idd, je kan ook iets specifiek zoeken, dan vraag je dat
      Maar je vraag is eigenlijk te algemeen, zoek op sites als 500px en flickr op leuke foto's die geotagging hebben ofzo, maar ook dan moet je in specifieke groepen/tags zoeken

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment

      Working...
      X