Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf gezocht: modeproject

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograaf gezocht: modeproject

    Hallo! Ik ben een 20jarige student(mannelijk) die van mode houdt! Ik heb een project voor school waarbij ik veel foto's van mezelf nodig heb en waar ik vanalles mee moet doen en mee bewerken. Ik dacht dat dit de ideale gelegenheid was, om mijzelf in verschillende outfitten en op verschillende locaties te laten fotograferen. Zo heb ik ook een mooi aantal foto's dat ik op mijn pas gestarte modeblog kan plaatsen. Ik zoek dus iemand die in ANTWERPEN STAD met mij een dag wil afspreken zodat ik verschillende kledingstijlen kan laten fotograferen. Ik moet dan jammergenoeg wel een aantal keren overhuis om om te kleden en we moeten ook naar verschillende locaties gaan in het stad. Ik wil niet al uw tijd afnemen, dus daarom stel ik voor dat we 1 volledige dag/namiddag zoeken dat we allebei kunnen en dat we deze dag volplannen met zoveel mogelijk foto's. Of als je in antwerpen stad woont en je snel op de locatie kan zijn, kunnen we misschien verspreid over enkele dagen afspreken. Het is niet super belangrijk dat het de meest perfecte foto's zijn, maar het moeten gewoon goede kwaliteits, mooi ogende foto's zijn. Liefst zelfs de 'onverwachte' foto stijl, dus niet te veel als een model poserend, maar eerder wandelend of gewoon in de camera kijkend. Jammer genoeg kan ik hier geen geld aan uitgeven, een fotograaf is vrij duur. Ik wil het dus doen met iemand die dit gratis wil, omdat hij een passie heeft voor fotografie en mij wil helpen. Want ik mag het in principe gewoon met een gsm toestel doen, maar heb graag dat het wat professioneler is en ik hou van mooie fotografie. De foto's heb ik ook graag zelf, wil niet dat ze gebruikt worden voor andere doeleinden. Eventueel kan ik wel een kleine vergoeding geve. Wie zou me kunnen helpen? Laat zo snel mogelijk iets weten aub danku

  • #2