Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf gezocht: modeproject

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograaf gezocht: modeproject

    Hallo! Ik ben een 20jarige student(mannelijk) die van mode houdt! Ik heb een project voor school waarbij ik veel foto's van mezelf nodig heb en waar ik vanalles mee moet doen en mee bewerken. Ik dacht dat dit de ideale gelegenheid was, om mijzelf in verschillende outfitten en op verschillende locaties te laten fotograferen. Zo heb ik ook een mooi aantal foto's dat ik op mijn pas gestarte modeblog kan plaatsen. Ik zoek dus iemand die in ANTWERPEN STAD met mij een dag wil afspreken zodat ik verschillende kledingstijlen kan laten fotograferen. Ik moet dan jammergenoeg wel een aantal keren overhuis om om te kleden en we moeten ook naar verschillende locaties gaan in het stad. Ik wil niet al uw tijd afnemen, dus daarom stel ik voor dat we 1 volledige dag/namiddag zoeken dat we allebei kunnen en dat we deze dag volplannen met zoveel mogelijk foto's. Of als je in antwerpen stad woont en je snel op de locatie kan zijn, kunnen we misschien verspreid over enkele dagen afspreken. Het is niet super belangrijk dat het de meest perfecte foto's zijn, maar het moeten gewoon goede kwaliteits, mooi ogende foto's zijn. Liefst zelfs de 'onverwachte' foto stijl, dus niet te veel als een model poserend, maar eerder wandelend of gewoon in de camera kijkend. Jammer genoeg kan ik hier geen geld aan uitgeven, een fotograaf is vrij duur. Ik wil het dus doen met iemand die dit gratis wil, omdat hij een passie heeft voor fotografie en mij wil helpen. Want ik mag het in principe gewoon met een gsm toestel doen, maar heb graag dat het wat professioneler is en ik hou van mooie fotografie. De foto's heb ik ook graag zelf, wil niet dat ze gebruikt worden voor andere doeleinden. Eventueel kan ik wel een kleine vergoeding geve. Wie zou me kunnen helpen? Laat zo snel mogelijk iets weten aub danku

  • #2
    Re: fotograaf gezocht: modeproject

    Heb je niemand gevonden bij je vorige vraag Tommie? http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...de-522212.html
    Plaats eens een foto van jezelf. Dat kan helpen.

    Comment


    • #3
      Re: fotograaf gezocht: modeproject

      neen niemand gereageerd. plaats niet graag foto op het internet zomaar. het is voor school niet voor in portfolio's dusja..

      Comment


      • #4
        Re: fotograaf gezocht: modeproject

        Ok, snap ik wel.
        Een goede look helpt echt wel. Fotografen die er iets in zien kan je zo sneller over de brug trekken.
        Vergeet niet dat dit voor hun wel degelijk geld kost.

        Je spreekt over meerdere outfits, is geen probleem. Maar als je dan op en af door het stad moet dan gaat daar tijd in kruipen.
        Is dan mogelijks beter dat je in een ruime wagen alles voorziet en daar in kan omkleden.

        Ik hoop dat je alsnog iemand vind voor je project.

        Comment


        • #5
          Re: fotograaf gezocht: modeproject

          Oorspronkelijk geplaatst door tommie007 Bekijk bericht
          neen niemand gereageerd. plaats niet graag foto op het internet zomaar. het is voor school niet voor in portfolio's dusja..
          ik vind als men het gratis moet doen, men toch de gunst kan krijgen de foto's voor eigen portfolio te gebruiken.

          Comment


          • #6
            Re: fotograaf gezocht: modeproject

            Dat begrijp ik. Maar ik heb de hulp nodig voor school en ben er dus niet zo vertrouwd mee dat mensen mijn foto's zouden gebruiken... Als het echt niet anders kan mag het wel, maar liever niet..

            Comment


            • #7
              Re: fotograaf gezocht: modeproject

              Oorspronkelijk geplaatst door tommie007 Bekijk bericht
              Dat begrijp ik. Maar ik heb de hulp nodig voor school en ben er dus niet zo vertrouwd mee dat mensen mijn foto's zouden gebruiken... Als het echt niet anders kan mag het wel, maar liever niet..
              Hetgeen jij vraagt is zeer normaal als men deftig betaald natuurlijk,
              iemand zou volgens jou een ganse dag overal int stad moeten fotograferen, dan nog eens ettelijke uren nabewerken, voor dan niets me te mogen doen en niet te mogen tonen nergens, graag nog eens gratis ook?
              Ben je het vergeten aan de sint vragen?

              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment


              • #8
                Re: fotograaf gezocht: modeproject

                Heb hem voorgesteld het voor 100euro te doen voor hem; 300km bollen (over en weer naar hem thuis om zich om te kleden en weer naar een locatie), 6u shoot + 4u nabewerking, raw en jpg op usb-stick en ik doe zelf verder niks met zijn foto's....hij vond me een geldwolf 😂 hij nam de bus wel over en weer en nabewerking was niet nodig voor hem 😂😂😂 heb hem veel succes gewenst

                Comment


                • #9
                  Re: fotograaf gezocht: modeproject

                  Dank voor de feedback, Bobb. Ik ging TS namelijk uit medelijden (en omdat ik af en toe in Antwerpen zit) een gelijkaardig voorstel doorsturen. Maar dat hoeft nu niet meer.

                  Gr, V.
                  http://www.catchlight.be
                  Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                  https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotograaf gezocht: modeproject

                    Oorspronkelijk geplaatst door tommie007 Bekijk bericht
                    Dat begrijp ik. Maar ik heb de hulp nodig voor school en ben er dus niet zo vertrouwd mee dat mensen mijn foto's zouden gebruiken... Als het echt niet anders kan mag het wel, maar liever niet..
                    Je kan een overeenkomst opmaken, met afspraak bv je naam te vermelden indien de fotograaf je foto wil gebruiken in een (online) portfolio, en vb. dat de foto's niet commercieel gebruikt mogen worden.
                    Indien je enkel voor jezelf en school de foto's wil ga je moeten betalen, niemand neemt gratis foto's waarmee hij zelf niks meer is. Voorstel van Bobb was volgens mij al enorm goedkoop en eigenlijk gezien de geschetste situatie een niet te laten liggen aanbod.

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotograaf gezocht: modeproject

                      100 euro een geldwolf ???????
                      Die kan nog lang zoeken.
                      Op de promarkt doe je dat bedrag best maal een tienvoud en dan nog...
                      Beste TS dat bedrag dekt de persoon die jou wilt helpen zijn kosten nog niet, dus wees hem eerder dankbaar....
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotograaf gezocht: modeproject

                        Ik heb ook een voorstel gedaan die in alle beleefdheid niets is geworden.
                        Mijn inziens onderschat je een beetje de inspanning die je verwacht. zoals de anderen ook zeggen mag je de kost niet onderschatten.

                        Je kan eventueel in Antwerpen een goed SLR gaan huren met een goede all round lens (24-70 bv) en dan vragen aan iemand van de klas om die plaatjes even voor jou te schieten.
                        Wat het zal worden door iemand zonder ervaring

                        http://www.grobet.be/nl/services/verhuur/canon/ kost je maar 90 euro per dag + waarborg (1000 euro). Wil je daar nog wat flitsen bij, verplaatsingskosten,...
                        En om goed te zijn minstens nog een assistent want dat zware materiaal verplaatst zich niet vanzelf.
                        En eigenlijk hoor je die mensen dan voor een hele dag ook nog eens eten en drinken aan te bieden.

                        Pete is eigenlijk de man die je zoekt. Fashion is 100% zijn winkel. En ook woonachtig te Antwerpen.
                        Last edited by buurmanBert; 21 december 2015, 23:15.

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotograaf gezocht: modeproject

                          Ik ben op zoek naar iemand die me voor school wil helpen. Een fotograaf die menselijk is en me gratis wil helpen. Jullie zijn duidelijk allemaal geldwolven. Als je iemand bent die het alleen maar voor het geld doet wat staan jullie dan te reageren hier. Reageer op de mensen die wel willen betalen. Ik vraag gewoon iemand die me uit de nood kan helpen. Elk tegenargument is onterecht. Jullie doen het voor het geld en niet voor de passie voor fotografie gelukkig heb ik wel berichten van mensen die me willen helpen en zo kan ik toch een mooi schoolproject creeeren. Lol zielig gewoon, om mee te lachen

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotograaf gezocht: modeproject

                            bobB. Je vertelt het helemaal verkeerd aan de mensen?? Ik stelde voor korte dotoshoot te doen. Niemand vraagt je om uren overhuis te gaan? Dit was je eigen idee. Ook eiste je dat ik je lunch ging betalen en rekende je meer uren bewerking dan fotografie. LOL

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotograaf gezocht: modeproject

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
                              Heb hem voorgesteld het voor 100euro te doen voor hem; 300km bollen (over en weer naar hem thuis om zich om te kleden en weer naar een locatie), 6u shoot + 4u nabewerking, raw en jpg op usb-stick en ik doe zelf verder niks met zijn foto's....hij vond me een geldwolf �� hij nam de bus wel over en weer en nabewerking was niet nodig voor hem ������ heb hem veel succes gewenst
                              Alles wat je hier verteld is verzonnen? Ik heb niets gevraagd om 300km te rijden. En je wilt dat ik je eten betaalt en je rekent 100€ aan voor naft?? Van oplichting gesproken

                              Comment

                              Working...
                              X