Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

magic trackpad 2 of magic mouse?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • magic trackpad 2 of magic mouse?

    Hey,

    Ik werk met een macbook pro 15" en om ergonomische redenen heb ik mij al een extern klavier gekocht zodat de laptop op zo'n houder kan zodat het scherm op ooghoogte kan gezet worden. Daarbij hoort nog een muis uiteraard. Heb al veel daarover opgezocht, en ik neig naar de magic trackpad 2. Ik vraag mij af of dit een goeie keuze is om met lightroom te werken. Heb ook al ergens tegen gekomen dat iemand voor een wacom oplossing is gegaan in plaats van een dure muis / trackpad van apple. Wat zijn jullie bevindingen/tips?
    Alvast bedankt!
    Steven
    Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

  • #2
    Re: magic trackpad 2 of magic mouse?

    Ik ken die trackpad niet, en die zal ongetwijfeld beter zijn dan wat op een laptop zit, maar voor lightroom ben je volgens mij beter af met een muis en/of een wacom.
    Die laatste is geweldig om op te werken, maar voor sommige zaken is een muis toch handiger.

    Comment


    • #3
      Re: magic trackpad 2 of magic mouse?

      Hier staat een MBP die overal mee gaat, en ik gebruik uitsluitend de trackpad ervan. Nog nooit een muis gemist, ook niet in Lightroom.
      Een tijdje een Wacom geprobeerd, maar die ligt nu stof te vergaren.
      ...leeg...

      Comment

      Working...
      X