Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met foto4s bekijken op digitale fotokader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met foto4s bekijken op digitale fotokader

    is er soms iemand die me kan helpen met het bekijken van foto's op een digitale fotokader? de foto's die op het kaartje staan zijn in JPG en de foto's die ik erop plaatste en niet kan bekijken staan ook in JPG? Zelfs als ze op een stick staan kan ik ze ook niet bekijken op mijn digitale fotokader. :-(
    ofwel komt er op het scherm allemaal ?????? ofwel komt er op te staan no support.
    Help oh help aub zodat ons moeke kan kijken naar haar kleinkindjes op de fotokader.

    van harte dank bij voorbaat

  • #2
    Re: Problemen met foto4s bekijken op digitale fotokader

    Hallo, ik ben er bijna 100% zeker van dat de jpeg bestanden die je oplaad voor de fotokader te groot zijn.
    Ik had in het verleden het zelfde voor, na het verkleinen van de foto's tot ongeveer 250kb was het probleem opgelost.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met foto4s bekijken op digitale fotokader

      Dag Moetje

      Het enige wat bij mij opkomt is dat het formaat van je foto's te groot is. Heb je je foto's verkleind ?
      Sommige programma's verkleinen je foto's tot een formaat ideaal voor tablet, ed.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met foto4s bekijken op digitale fotokader

        Oeps Yves, net jouw antwoord gelezen ... stond er nog niet toen ik begon te typen
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met foto4s bekijken op digitale fotokader

          Moderator Note: Omdat Beginnershoek, net zoals de andere subfora van de Fotohoek dient om je foto's te tonen, is je vraag verplaatst naar Algemeen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X