Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de stijl van Desiree Dolron: model Yvette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de stijl van Desiree Dolron: model Yvette

    De laatste Opdracht bij de workshop bij Susanne Middelberg was een portret in de stijl van Desiree Dolron. Ongezouten kritiek mag


  • #2
    Re: In de stijl van Desiree Dolron: model Yvette

    Bedankt om naar Dolron te verwijzen, ik kende deze kunstenaar niet .... prachtige beelden zeg. Wat jouw portret betreft, ik vind het goed geprobeerd, maar meer ook niet. Vooral de huidbewerking stoort mij, ook de pose kan volgens mij verbeterd worden.

    Comment


    • #3
      Re: In de stijl van Desiree Dolron: model Yvette

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Bedankt om naar Dolron te verwijzen, ik kende deze kunstenaar niet .... prachtige beelden zeg. Wat jouw portret betreft, ik vind het goed geprobeerd, maar meer ook niet. Vooral de huidbewerking stoort mij, ook de pose kan volgens mij verbeterd worden.
      Ik heb niet de illusie dat ik deze fotograaf kan evenaren

      Comment


      • #4
        Re: In de stijl van Desiree Dolron: model Yvette

        Illusie of niet, het is echt wel een heel goede poging.
        Voor een Dolron moet er meer licht in de ogen vallen en moet de huid veeeeeeeeel gladder !!!
        Zet de ogen ook iets wijder open met liquify en licht dat gezicht nog wat op.
        Denk gewoon dat dit beeld wat extra nabewerking mag hebben en dan zal die veel meer in de buurt komen.

        Alleen het licht vind ik niet 100% Dolron.

        Grz. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: In de stijl van Desiree Dolron: model Yvette

          Ik ken Dolron niet en ben expres niet gaan kijken.
          Ik vind dit een hele coole plaat, licht, model, blik
          Toning mocht van mij iets bruiner en iets minder magenta/grijs in het gezicht, maar dat is het dan ook.
          Ik geniet.
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

          Comment

          Working...
          X