PDA

Volledige versie bekijken : INLOGGEN

Dolphin
21 augustus 2004, 13:46
Dames, Heren,

Om in te loggen RECHTSBOVEN uw username en wachtwoord van het oude forum ingeven. U krijgt dan een foutmelding. Hier kiezen voor 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'

Uw e-mail adres ingeven en wachten op de 1e mail.

De link in de mail volgen om uw wachtwoord te resetten en wachten op de 2e mail met uw NIEUW wachtwoord.

Met die wachtwoord kunt u vervolgens inloggen.
Na het inloggen kunt u uw wachtwoord meteen wijzigen.

U doet de moderatoren van dit forum een groot plezier om hier ook meteen een GELDIG e-mail adres in te vullen. (maakt de communucatie wat makkelijker.)

m.vr.grt

KoFFiE
21 augustus 2004, 13:48
Als je vanaf het begin al een ongeldig mailadres hebt wordt het heel moeilijk om uw paswoord te recoveren - niet? ;)

teddy-bear
21 augustus 2004, 14:12
"moederatoren"

Nu ook weer niet overdrijven h!

Dolphin
21 augustus 2004, 14:14
"moederatoren"

Nu ook weer niet overdrijven h!

Nah teddy, ik von u dat rokje toch wel schattig staan :D :D ;)

Maargoed, was een typo, dus aangepast.

Met excuus....

Act
21 augustus 2004, 14:52
Tja, dolphin, bedankt voor de uitleg, maar te laat gelezen.
De peter al gestoord omdat ik paniekeerde omdat ik een foutmelding kreeg :(
maar all het is opgelost.

tati
21 augustus 2004, 15:40
Dolphin, bedankt voor de uitleg. Bij mij werkt het perfect.

Jammer genoeg niet bij iedereen blijkbaar : HV tracht al enige tijd in te loggen, maar het lukt niet. Username en wachtwoord van het oude forum ingegeven - dan foutmelding gekregen - nieuw paswoord aangevraagd, maar geen mail terug ontvangen. Hij krijgt dus geen email terug om de verdere stappen te volgen. Kan je eventueel nog een tip geven ?
Een Senior Member missen zou heel jammer zijn h...

MarcFoto
21 augustus 2004, 15:40
Dolphin, bedankt voor de uitleg. Bij mij werkt het perfect.

Jammer genoeg niet bij iedereen blijkbaar : HV tracht al enige tijd in te loggen, maar het lukt niet. Username en wachtwoord van het oude forum ingegeven - dan foutmelding gekregen - nieuw paswoord aangevraagd, maar geen mail terug ontvangen. Hij krijgt dus geen email terug om de verdere stappen te volgen. Kan je eventueel nog een tip geven ?
Een Senior Member missen zou heel jammer zijn h
Dito here...
:o:o:o

FilMar
21 augustus 2004, 15:49
Ik heb ook iets raar voor :mad:

Raar probleempje. Via IE 6.0 kan ik zonder problemen op het (nieuwe) forum. Via Firefox kan ik mij echter niet inloggen.
Ik krijg telkens dit scherm:
------------------------
Wrong username or password. You have used up your failed
login quota! Please wait 15 minutes before trying again.
Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten
your password? Click here!
------------------------
Ondertussen kan ik wel via IE inloggen??????

Een oplossing???

Ondertussen ook nog volgende mail gekregen
----------
Beste FilMar,

Je account op Belgiumdigital forum - Digitale fotografie, Community is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen op uw account met een verkeerd wachtwoord. U kunt daarom de komende 15 minuten niet in loggen.

De persoon die probeerde in te loggen op uw account heeft het volgende ip adres: xxx.xxx.xx.xxx. Dit IP is het unieke adres van de computer waarvanaf de persoon probeerd in te loggen. Ontvangt u deze e-mail regelmatig met het zelfde IP adres neemt u dan contact met ons op.

Vergeet niet dat uw wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben u uw wachtwoord vergeten? Klikt u dan op de onderstaande link:
http://forum.belgiumdigital.com/login.php?do=lostpw

Met Vriendelijke Groet,
Het Belgiumdigital forum - Digitale fotografie Team

----------------

Sven
21 augustus 2004, 16:34
... efkens wachten dus, totdat de blokkage weg is ;)
als dat ip-adres van u is, dan heb je zelf waarschijnlijk teveel geprobeerd met een verkeerd password?

Sven

Hombre
21 augustus 2004, 16:35
Als je geen e-mail van Belgiumdigital krijgt met de link naar het nieuwe paswoord, kijk dan eens na of BD niet als spam wordt aanzien. Bij mijn Hotmail-account kwam de mail bij de ongewenste post terecht.
Eventueel in de opties BelgiumDigital.com als "veilig adres" aanduiden in de opties

Black B@ndit
21 augustus 2004, 16:53
Na wat sukkelen ben ik hier ook binnengeraakt.

HV
21 augustus 2004, 17:05
Als je geen e-mail van Belgiumdigital krijgt met de link naar het nieuwe paswoord, kijk dan eens na of BD niet als spam wordt aanzien. Bij mijn Hotmail-account kwam de mail bij de ongewenste post terecht.
Eventueel in de opties BelgiumDigital.com als "veilig adres" aanduiden in de opties

Hartelijk dank dat is de oplossing!!!

jamonadap
21 augustus 2004, 17:26
Hartelijk dank dat is de oplossing!!!

Geldt ook hier voor mij!

mic
21 augustus 2004, 17:33
Amaai, ik heb zes keer geprobeerd...
Na vele e-mails is 't dan toch gelukt.

ik heb ook mails van BDers gehad die dezelfde problemen hadden...

peter
21 augustus 2004, 17:39
ik heb ook mails van BDers gehad die dezelfde problemen hadden...
Iets gebruiksvriendelijker zou wel mogen
Leg eens uit? Hoe kan je anders nakijken of we met een geldig email adres te maken hebben? Op de meeste forums passen ze deze techniek toe (bevestiging via email link).

mvg,
peter

mic
21 augustus 2004, 17:45
Leg eens uit? Hoe kan je anders nakijken of we met een geldig email adres te maken hebben? Op de meeste forums passen ze deze techniek toe (bevestiging via email link).

mvg,
peter

Ja, juist idd, ben nog bij verschillende forums...
Maar als je daar je oud paswoord ingeeft wordt 't erkend... hier niet;
Ik heb verschillende malen getracht in te loggen.
Heb dan maar op "paswoord vergeten" geklikt en een nieuw paswoord aangevraagd...
mmm, makkelijk is 't niet juist?
en kreeg deze mail van marc..

----------------------------------
Hallo Mic,

Problemen, jong, ik geraak niet meer op BD.
Nochtans alles gedaan volgens het boekje: usernaam, passwoord, foutmelding
gekregen,
passwoord opnieuw aangevraagd....
TWEE keer gedaan, en nog steeds niks in mijn mailboxke.
Ik heb naar Dolphin willen mailen, maar dat gaat via het forum alleen .....
juist: als je ingelogd bent :-(

Enfin, als je dit eens wil melden.
Ik heb hetzelfde e-mailadres ingegeven als vroeger: ******
Misschien is het de fout van hotmail.
Allez, ik begin al afkickverschijnselen te vertonen...

Bij voorbaat dank om dit te melden,

Mar

--------
Was dus niet aleen...
Je kan je oud paswoord blijkbaar niet meer gebruiken???

pcwiet
21 augustus 2004, 18:05
All jongens (en meiskes),
De crew had toch van tevoren duidelijk gewaarschuwd dat je een nieuw paswoord moest aanvragen!!! Ik vond het "poepsimpel" :p Ik ben nochtans een echte computerleek en helemaal niet vertrouwd met fora en chatboxes :D :D

peter
21 augustus 2004, 18:11
Was dus niet aleen...
Je kan je oud paswoord blijkbaar niet meer gebruiken???Je was en ben helaas niet alleen. We hebben ons best gedaan en in ALLE communicatie vermeld dat een nieuw paswoord aanvragen absolut noodzakelijk was en is. Het paswoord konden we nu eenmaal niet mee migreren.

peter

mic
21 augustus 2004, 18:21
Je was en ben helaas niet alleen. We hebben ons best gedaan en in ALLE communicatie vermeld dat een nieuw paswoord aanvragen absolut noodzakelijk was en is. Het paswoord konden we nu eenmaal niet mee migreren.

peter

Dat was het... ik wou absoluut dat paswoord ingeven...
en keer op keer ging 't ding niet...
Heb dan maar van miserie bij een ander forum aangesloten... LOL

Maar het werkt nu... Maar velen zijn nog aan 't zoeken en vloeken.

F@bke
21 augustus 2004, 18:45
Oef, 'k ben blijkbaar niet de enige die niet binnenraakte.
Gelukkig zijn we er vanaf nu weer bij!!!

Grtz,F@bke
'Oud' betekent daarom niet 'Out'.

Hanske
21 augustus 2004, 19:11

Dat had ik dus ook :D

mic
21 augustus 2004, 20:25
idd, m@rc kan nog altijd niet binnen ( en vele anderen ook niet)
Ze krijgen geen mail met paswoord.
Sommigen hebben een Hotmail of MSN adres.. Lukt blijkbaar niet.

Aragorn
21 augustus 2004, 20:59
Ja, hier ging het ook fantastisch vlot :rolleyes:

Eerste maal inloggen --> error maar da's de bedoeling, dan op request new paswoord daar geklikt

--> mail ontvangen op hotmail, weliswaar als spam en bijgevolg niet gezien

--> nog maar eens opnieuw begonnen dan maar. Weer bij de spam, maar deze keer had ik het gezien

--> naar de link gegaan, ok

--> 2 mail ontvangen met tijdelijk paswoord, dus proberen in te loggen.

--> error: user & paswoord incorrect, meer dan 5 incorrect login pogingen dus account locked voor 15 minuten... Hoezo??? toch maar 1 mail proberen in te loggen????

--> enkele minuten later verschijnt er een email dat m' n account gelocked is, en dat het ip adres vanaf waar verkeerd ingelogd is 213.224.83.xx was... onmiddelijk mijn IP gaan nakijken. Ik heb 213.119.156.yy

Totaal ander adres dus... foute login of is er iemand anders accounts aan het overlopen in de hoop binnen te geraken????

Na 15 minuten geduld (die eigenlijk VEEEEEEEL langer leken uiteindelijk toch gelukt.... hier zijn we terug!)

FilMar
22 augustus 2004, 11:45
Ik heb ook iets raar voor :mad:

Raar probleempje. Via IE 6.0 kan ik zonder problemen op het (nieuwe) forum. Via Firefox kan ik mij echter niet inloggen.
Ik krijg telkens dit scherm:
------------------------
Wrong username or password. You have used up your failed
login quota! Please wait 15 minutes before trying again.
Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten
your password? Click here!
------------------------
Ondertussen kan ik wel via IE inloggen??????

Een oplossing???

Ondertussen ook nog volgende mail gekregen
----------
Beste FilMar,

Je account op Belgiumdigital forum - Digitale fotografie, Community is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen op uw account met een verkeerd wachtwoord. U kunt daarom de komende 15 minuten niet in loggen.

De persoon die probeerde in te loggen op uw account heeft het volgende ip adres: xxx.xxx.xx.xxx. Dit IP is het unieke adres van de computer waarvanaf de persoon probeerd in te loggen. Ontvangt u deze e-mail regelmatig met het zelfde IP adres neemt u dan contact met ons op.

Vergeet niet dat uw wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben u uw wachtwoord vergeten? Klikt u dan op de onderstaande link:
http://forum.belgiumdigital.com/login.php?do=lostpw

Met Vriendelijke Groet,
Het Belgiumdigital forum - Digitale fotografie Team

----------------

Lukt blijkbaar ondertussen (Oef) :G :G :G

BTW: Het nieuw forum ziet er tof uit,:G zal wel nog even duren voor we het helemaal gewoon worden. :o

meuwi
22 augustus 2004, 12:33
hier se,t'is me gelukt potjandorie!! :G
als dit berichtje nu wil lukken kan ik naar de volgende stap!
t'is me al een soep geweest om hier binnen te raken!
allez,hoi aan iedereen,ik ga nu op da knoppeke drukken!
grts; Meuwi

mic
22 augustus 2004, 12:57
Eigenlijk fijn zo eens wat problemen...
zoeken naar de oplossing.
Moesten ze meer doen. Zo om de veertien dagen eens allemaal terug inloggen :rolleyes:

Maar stillekes komen ze allemaal terug.
Somigen met hotmail adres hebben 't wat moeilijker.
Je vraagt een nieuw paswoord aan.
Je kan lezen dat je het via e-mail krijgt... en der komt niks?

Maar ale, dat hoort erbij he?
Als het allemaal te vlot gaat is 't ook niks. :G

Skitch
22 augustus 2004, 13:17
Gisteren is het eindelijk ook gelukt.
Na vele hotmail perikelen... Bij de "Bescherming tegen ongewenste e-mail " (Spam) heb ik BD moeten aangeven als "Veilig". Wist Bill Gates dat nog niet ? :B

Het is toch gelukt. Zelfs na een melding dat ik 10 keer geprobeerd heb en ik had maar recht op 5 keer. :D :D
Dan maar 3 keer 15 minuten gewacht en.........
Na een beetje hulp en morele steun per hotmail dan....

DADAaaaa :

De doos van pandora... sorry : De poorten van BD gingen open. ;)

Skitch

Sven
22 augustus 2004, 13:43

Mic,

in algemeen staat duidelijk dat zij in geval van problemen ons een mailtje kunnen sturen, dan resetten wij het password wel manueel (sven@sitehosting.be)

Sven

creXis
22 augustus 2004, 13:49
na 5 dage weg geweest te zijn zie ik het nieuwe forum ook :p

test :rolleyes: test :eek: test :cool:

mic
22 augustus 2004, 13:53
Mic,

in algemeen staat duidelijk dat zij in geval van problemen ons een mailtje kunnen sturen, dan resetten wij het password wel manueel (sven@sitehosting.be)

Sven

Ja, natuurlijk... Maar we worstelen liever zelf wat he? Dan toe te geven dat we 't niet kunnen :o

En van die problemen was... Dat ze niets konden sturen.. Want ze wisten jou e-mail adres niet van buiten en konden niet op BD om het op te zoeken want hun paswoord was niet geldig ...LOL :D
Zo zit je in een kringetje.
En waarom ze mailtjes naar mij sturen???? Ik ben helemaal niet van de Crew??? Sommigen zullen alleen mijn mail adres gehad hebben...

Maar alles komt wel op z'n pootjes hoor.
Da's altijd met iets nieuws, we moeten 't nog leren he?
In ieder geval bedankt voor het schitterende forum. Is echt supermooi gedaan.

Sven
22 augustus 2004, 14:13

Mic,

Sven

Sven
22 augustus 2004, 14:18
En van die problemen was... Dat ze niets konden sturen.. Want ze wisten jou e-mail adres niet van buiten en konden niet op BD om het op te zoeken want hun paswoord was niet geldig ...LOL :D

hmm, om het forum te lezen moet je toch niet ingelogged zijn, maar enfin, we horen het wel mochten er nog mensen problemen hebben ... we beginnen onze mailbox stilaan terug onder controle te krijgen ...

Sven

mic
22 augustus 2004, 14:19
Mic,

Sven
Klopt...
Maar dat is 't juist...
We lezen niet alles he? en zitten dan zelf met de gebakken peren.
Ik heb dat ook altijd... als ik iets nieuws koop lees ik nooit vooraf de gebruiksaanwijzing... tja, dan zoek ik het zelf uit, met vallen en opstaan.
Maar het komt allemaal wel in orde.

We zijn heel blij met ons nieuwe BD speeltje... en supermooie kleuren zeg !
Ik denk er sterk aan mijn nieuwe computerkamer in deze coole kleuren te verven. :G