Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

    Bart123 leverde één van de eerste inzendingen voor de november-Challenge (de tweede om precies te zijn), en bleef tijdens de hele 'koers' vooraan om uiteindelijk afgetekend te winnen met een gemiddelde van 7,23 punten. De vorige keer dat bart123 won, was in januari van dit jaar. Op het ereschavotje vinden we verder MP61 met 6,77 punten, die met de tweede plaats alweer bewijst dat hij een gedegen Challenger is, en boudini (volgens mij een vrij nieuwe deelnemer?) met 6,76. Trouwens, bij de eerste tien vind ik namen die ik nog niet (vaak) ben tegengekomen.
    We zien in de november-Challenge de 'mistige morgenbeelden' die ik had voorspeld, maar ook kunstlicht was volop aanwezig. Met 38 inzendingen was deze misschien wat moeilijkere Challenge toch nog een meevaller.
    Mijn gelukwensen aan alle Challengers, en mijn woorden van dank aan iedereen die de moeite heeft genomen de inzendingen te scoren of van een commentaar te voorzien.

    Voor december heeft bijna de helft gekozen voor 'vuur'. Zorg maar dat je je kunt warm houden, zonder je te verbranden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

    Proficiat aan de podiumhouders!
    Mijn favorieten waren die van Planet13 en M...ik had deze meer vooraan verwacht. Zo te zien kunnen smaken verschillen
    Proficiat ook aan alle andere deelnemers!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

      Proficiat aan de top 3 ;-)

      Comment


      • #4
        Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

        Proficiat voor de top drie.

        Comment


        • #5
          Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

          Proficiat aan bart123 met de winnende foto. Ook mijn persoonlijke keuze. Ook de overige deelnemers een pluimpje om de lichtstralen in beeld te brengen. Niet zo een eenvoudige opdracht.
          Mercikes tantine om mijn foto bij uw favorieten te plaatsen. Maar er waren er te weinig met de zelfde mening. En nu nadenken over de volgende challenge "vuur".
          Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

          Comment


          • #6
            Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

            Proficiat Bart123! Mooie inzending en terechte winnaar
            Maar ook een dikke duim naar de andere deelnemers: er waren echt prachtige foto's bij. Er hadden er wat mij betreft zeker een stuk of 10 in de top 3 mogen staan
            En eveneens ook dank aan Tantine het compliment ...
            -= Functionless art is simply tolerated vandalism =-
            -= We are the vandals =-

            Comment


            • #7
              Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

              Bedankt voor de complimenten! Maar er waren nog zeer goede inzendingen! Allemaal een dikke proficiat! En nu op maar een vurige maand december!!

              Comment


              • #8
                Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

                En nogmaals een Challenge winnaar die de HoF haalt: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-524402.html
                Zoals vroeger al geschreven: niet zo gebruikelijk, dus ook daarvoor een dikke pluim op je hoed, Bart!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  En nogmaals een Challenge winnaar die de HoF haalt: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-524402.html
                  Zoals vroeger al geschreven: niet zo gebruikelijk, dus ook daarvoor een dikke pluim op je hoed, Bart!
                  Elke maand staat de Challenge winnaar toch bij de HOF selectie van die week Les, of ben ik verkeerd ??

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Elke maand staat de Challenge winnaar toch bij de HOF selectie van die week Les, of ben ik verkeerd ??

                    grts
                    Sieg
                    Verkeerd. Het is wel gebruikelijk dat de Challenge Mod de winnende foto voordraagt (nomineert), maar uiteindelijk worden uit de nominaties slechts tien foto's geselecteerd voor de HoF van de week (plus "eentje uit de oude doos" omdat BD dit jaar 15 j bestaat; dus geen idee of er volgend jaar nog een oude doos is).
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

                      Proficiat met je HOF!
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: bart123 wint de Challenge van november 2015, thema: Lichtstralen. Proficiat!

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Verkeerd. Het is wel gebruikelijk dat de Challenge Mod de winnende foto voordraagt (nomineert), maar uiteindelijk worden uit de nominaties slechts tien foto's geselecteerd voor de HoF van de week (plus "eentje uit de oude doos" omdat BD dit jaar 15 j bestaat; dus geen idee of er volgend jaar nog een oude doos is).
                        Ach zo, bedankt Les voor de verduidelijking

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X