Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND: Forum-wissel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DRINGEND: Forum-wissel

    Dag iedereen,

    zou het misschien goed zijn als we met z'n allen de BD-servers een beetje rust gunnen en dus vanavond vanaf ongeveer 23.15 een paar uurtjes van het forum/site afbijven? Als het helpt laat maar weten...De BD leden zullen er niet minder gelukkig om zijn als alles vlekkeloos verloopt...

    Groetjes Geert


  • #2
    Vermits ik zelden vrijdag-avond thuis ben wordt het heel moeilijk om mij online aan te treffen

    Maar denk niet dat dit veel zou uitmaken, denk zowieso dat de site vannacht effe offline zal gaan, lijkt me moeilijk deze hele operatie te laten doorgaan zonder downtime...
    Sleep is a poor substitute for coffee

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Bericht staat hier:
      http://www.belgiumdigital.com

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        dshauois dqaodj dh lqzid hddo ndahjo djaquu d5da jdipa ...

        Sorry bovenstaande is te wijten aan reeds vroeg afkick verschijnselen en dat gaat er zeker niet op beteren.

        Allez we zullen eens vroeg gaan slapen en laat opstaan sé, dat is al héél lang geleden en morgen... is het...



        bD - DAY !



        Comment


        • #5
          Ik ben benieuwd.....
          Het zal een lange dag worden morgen, om 6 uur zit ik al achter mijn peeceeken
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            En voor de herinneringen aan de eerste jaren van BD, maak alvast een screencapture. Kan je later aan de kinderen vertellen hoe het er vroeger uitzag

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hombre
              En voor de herinneringen aan de eerste jaren van BD, maak alvast een screencapture. Kan je later aan de kinderen vertellen hoe het er vroeger uitzag
              Helemaal niet nodig : op http://web.archive.org/web/*/www.belgiumdigital.com heb je de WayBackMachine die je (soms) werkende versies toont van je site, door de jaren heen ...
              embee ::: nikon stuff

              Comment


              • #8
                kunnen we ook van nick veranderen?
                (en een nieuw leven beginnen..)
                Fons

                Comment


                • #9
                  Originally posted by embee
                  Originally posted by Hombre
                  En voor de herinneringen aan de eerste jaren van BD, maak alvast een screencapture. Kan je later aan de kinderen vertellen hoe het er vroeger uitzag
                  Helemaal niet nodig : op http://web.archive.org/web/*/www.belgiumdigital.com heb je de WayBackMachine die je (soms) werkende versies toont van je site, door de jaren heen ...
                  Thx a million voor deze leuke link! Had er nog nooit van gehoord, maar hier ga ik zeker nog fun mee hebben!

                  Comment


                  • #10
                    BD'ers......ik ga slapen,'k wil het niet meemaken......beter de korte pijn.
                    Het einde van het oude forum is heel kort bij,'k ga mijn PCke afzetten.
                    Hopelijk tot morgen hé.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Oeps Cois,

                      Hier ook. Uitloggen.

                      En ik ga nu terug naar de maan met volledige radiostilte.

                      Tot MAANdag iedereen. (Of Zaterdag.... )

                      Groetjes

                      Skitch

                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Toch nog even kijken hoelang we door kunnen gaan
                        Canon 10D, glass, flashes & extra's
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by CooMa
                          Toch nog even kijken hoelang we door kunnen gaan
                          Alle, de voorbereidingen zijn reeds gestart... maar jullie krijgen hier nog 10 min. Maar niet meer hé.

                          peter

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by peter
                            Originally posted by CooMa
                            Toch nog even kijken hoelang we door kunnen gaan
                            Alle, de voorbereidingen zijn reeds gestart... maar jullie krijgen hier nog 10 min. Maar niet meer hé.

                            peter
                            nog 10 minuten en ik had nog zoveel willen vertellen....

                            Comment


                            • #15
                              Aan iedereen die dit forum heeft opgestart en allen die hebben bijgedragen tot het succes een dikke proficiat.
                              Hoop en wens dat het nieuwe er enkel maar op vooruitgaat.
                              mvg,
                              Ludo V.

                              Comment

                              Working...
                              X