Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bathing Beauty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bathing Beauty



    eerste experimenten met Sony A7RII + Canon 50mm f/0,95 annex "the dream lens"
    iso 100 f/0,95 t 1/40s


    enjoy


    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Bathing Beauty

    Bij dit soort beelden voel ik me nooit gemakkelijk bij...
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: Bathing Beauty

      Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
      Bij dit soort beelden voel ik me nooit gemakkelijk bij...
      oesje....is het van dat?
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Bathing Beauty

        Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
        oesje....is het van dat?
        Het is persoonlijk hé man :-)

        Als ik de foto technisch bekijk dan denk ik ja tof! maar liever met een ouder model dat er zelf voor kiest om zo op de foto te gaan.
        Waarschijnlijk is het je eigen dochter, maar ik kan enkel maar aan mijn eigen dochter denken en dan kan ik me niet voorstellen dat ze zo op beeld staat.
        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

        Comment


        • #5
          Re: Bathing Beauty

          Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
          Het is persoonlijk hé man :-)

          Als ik de foto technisch bekijk dan denk ik ja tof! maar liever met een ouder model dat er zelf voor kiest om zo op de foto te gaan.
          Waarschijnlijk is het je eigen dochter, maar ik kan enkel maar aan mijn eigen dochter denken en dan kan ik me niet voorstellen dat ze zo op beeld staat.

          is idd mijn eigen dochter maar zelfs al was het mijn eigen dochter niet zou ik nooit een probleem hebben met een dergelijk onschuldige alledaagse scene.

          ik vind het ook een zeer rare gedachte dat blote babies geen probleem, blote vrouwen geen probleem maar een naakte peuter waar je nu ook eens niets ziet een probleem zou geven??

          + mijn kinderen zijn nogal gewoon aan mijn fototoestel en ik kan je verzekeren als ze het zelf niet zou willen ik geen enkel beeld zou hebben gemaakt :-) :-)
          www.lensculture.com/nathan-verstraete

          Comment


          • #6
            Re: Bathing Beauty

            Zie ook geen enkel probleem met de foto, veel onschuldiger kan het niet..
            echt scherp is ie niet, maar dat moet natuurlijk niet altijd, wel mis ik wat leven in de oogjes, vooral linkeroog.

            Comment


            • #7
              Re: Bathing Beauty

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
              Zie ook geen enkel probleem met de foto, veel onschuldiger kan het niet..
              echt scherp is ie niet, maar dat moet natuurlijk niet altijd, wel mis ik wat leven in de oogjes, vooral linkeroog.
              bwj van de lens 1960 die waren nogal soft focus (en zeker als je uit de "sweetspot" gaat :-)
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: Bathing Beauty

                Mooi beeld, kindje komt net uit Bad zit op handdoek ik vind zelfs de BG mooi

                Of dit mensen raakt zoals boven aangehaald "mss als men ergens kort bij getroffen is in een of andere situatie"
                Maar als we daar mee gaan stil staan ? ....

                Comment


                • #9
                  Re: Bathing Beauty

                  Heel mooi en onschuldig . Leuke pose ook . En een beetje "creamy" effect die lens :-)

                  Grtn Thierry

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bathing Beauty

                    Ik moet eerlijk en zeggen dat ik me hier ook niet makkelijk bij voel.
                    Ik ben absoluut niet preuts en het is ook onschuldig.
                    Maar dit soort beelden is voor sommige zieke geesten genoeg om andere dingen te denken, en dat stoort me daar wat aan.

                    OT : het effect van die lens vind ik wel heel leuk.

                    Ik hoop dat je mijn persoonlijke visie niet kwalijk neemt.
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bathing Beauty

                      ik neem niemand iets kwalijk ben nogal open van geest :-)

                      ...en ik volg dat sommige zieke geesten andere dingen zouden kunnen denken, maar zieke geesten kunnen in héél véél beelden andere dingen zien.....de blote baby's van menig newborn fotograaf, de in bikinitjes gehulde strandbeelden van Rineke Dijkstra, de engelen van Lukas Roels enz enz
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bathing Beauty

                        Ik vind die knap, heel knap.
                        Had ik als ouder maar dergelijke foto van de dochter. Die hing zeker op in het salon en ik ben er 100%, neen 200% van overtuigd dat ze daar nu heel fier zou op zijn. Helaas dat heb ik niet, zo'n foto.
                        Of dit kan of niet kan. Jongens, meisjes, niet preuts doen waar het niet moet hé. Er is totaal niks verkeerd aan deze foto.
                        Doet me herinneren aan een oud lid die hier ooit na een heel zware ernstige ziekte van zijn dochter, zijn dochter portreteerd in de keuken in een kookpot. De peuter zat er in te lachen met de bussel prei in de armen ... Is daar een hoop ellendige kritiek op gekomen dat dit niet kon ...
                        Ik voel hier dezelfde houding. Spijtig
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bathing Beauty

                          Ik denk helemaal niet dat hier een houding wordt aangenomen dat het fout zou zijn.

                          Zelf heb ik gezegd dat "ik" er een ongemakkelijk gevoel bij krijg, maar beweer in geen geval dat het fout zou zijn !

                          En ja, misschien zou ik zo een foto van mijn dochter ook wel in huis hangen, maar online posten is toch iets anders.
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bathing Beauty

                            Ik vind het een heel mooie foto, maar ik mis ook een beetje een twinkel van licht in de ogen. Ik vind dat het net kan, ik heb nog foto's van mezelf op die leeftijd ook in mijn bloot bovenlichaam. Maar toenertijd was dat nog geen probleem. Moest het mijn foto zijn van mijn kind dan zou ik hem misschien ook niet online plaatsen alhoewel dit een fotografiesite is en niet te vergelijken is met zoiets als facebook.

                            Ik vind het softe van de lens prachtig.
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bathing Beauty

                              mooie foto! Softe van de lens draagt bij en geeft het een bijna tijdloos gevoel. bij dit soort beelden ga je altijd dat soort discussie hebben. Heb al meegemaakt dat een blote schouder van een kind de moraalridders overstag deed gaan.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X