Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jori

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jori


  • #2
    Re: Jori

    Ik vind dit soort foto's waarbij je geen expressie ziet vaak niet werken.
    Dit is zo'n geval waar het voor mij niet werkt. Nu lijkt het eerder een beetje op voyeurisme.
    Ook dat kussen ofzo in de voorgrond, zeer hinderend. Borsten bedekken kan op veel mooiere manieren. Iets in de voorgrond kan werken, maar niet bij deze pose.
    Het leid af van het model, wat niet de bedoeling is, zeker niet bij dit soort foto's.

    Nu opzich, belichting is wel oké. Ik ben er niet van over de kop geslagen maar het is geen slechte belichting. Kleurenpalet zit heel leuk alleen had ik misschien juist voor ondergoed gekozen met een koude tint zodat de aandacht wat meer werd getrokken naar infeite het enige wat op het moment nog zichtbaar is van het model.
    Ik denk dat de foto beter was geweest als het gezicht zichtbaar was.
    Sony A7II - Zeiss Batis 85mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Jori

      Ik volg.
      Een professionele aanpak op een (voor mij) nietszeggend beeld.

      Comment


      • #4
        Re: Jori

        Foto's die op een heel andere manier dan gewoonlijk gemaakt zijn krijgen hier helaas nauwelijks of geen waardering. Jammer.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Jori

          Vind de foto anders. Beter als weeral een hand die de borst bedekt.
          Misschien de voorgrond iets te wazig in vergelijking met de rest.
          Ik denk dat de foto beter tot zijn recht komt in ZW/W.

          Toch nen toffe en goed geprobeerd.

          Comment


          • #6
            Re: Jori

            Lode is iemand die heel goed weet waar hij mee bezig is, en zeer doordacht platen maakt.
            Denk de krant op de voorgrond bedekt net het geen wat de verbeelding je erbij moet fantaseren.
            Ook het mooie lijnen weet hij telkens terug in zijn foto's te leggen chapeau man

            Comment


            • #7
              Re: Jori

              Mooi alleen jammer van dat vage op de voorgrond wat mij afleid.

              Comment


              • #8
                Re: Jori

                Knap huiskamer shot, lode
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: Jori

                  Zonder enige twijfel topkwaliteit.
                  Een beeld dat je herkent als een beeld van Lode en dat is straf als fotograaf.
                  Hij heeft ondertussen zijn eigen handtekening mbt foto's maken en dat is weinigen gegeven.
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jori

                    Leuk shot, persoonlijk had een zwoele blik er bij ook leuk geweest.
                    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jori

                      Iedereen bedankt voor de reacties, blijf de foto zelf goed vinden..
                      Blijkbaar is niet iedereen fan, maar dat hoeft natuurlijk niet, maakt fotografie boeiend.. en de prentjes moeten niet altijd volgens de schoolregeltjes zijn...
                      oh ja, dat "beetje voyeurisme" is uiteraard de bedoeling

                      Comment

                      Working...
                      X