Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto vlaamse ardennen kasseihelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto vlaamse ardennen kasseihelling

    Ik ben zelf geen fotograaf en ken er niks van maar ik zoek een mooie foto van een kasseihelling in vlaanderen of een foto die echt de vlaamse ardennen sfeer kan in huis brengen. Ik ben een enorme wielerfreak en zou er zo ene op canvas willen om aan de muur te hangen in de living.
    Ik vind alleen niet direct een mooie foto op het net dus misschien dat er iemand hier wel iemand zo'n foto heeft of wil maken?
    Iets in de zin van volgend schilderij bedoel ik:

    Een foto van beneden naar boven met de kasseien vind ik prachtig. Iemand die wat liggen heeft of er één wil maken voor mij in een herfstdecor?

    alvast bedankt!

  • #2
    Re: Foto vlaamse ardennen kasseihelling

    De herfst is net gedaan (bladeren zijn al van de bomen) 2 à 3 weken vroeger en t'waren knalplaten!! Want was een lange herfst dit jaar

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Foto vlaamse ardennen kasseihelling

      Kale bomen hebben ook zen charme's

      Comment


      • #4
        Re: Foto vlaamse ardennen kasseihelling

        Een snelle zoektocht op Flickr geeft dit resultaat. Er zal zeker wel meer te vinden zijn,

        Comment


        • #5
          Re: Foto vlaamse ardennen kasseihelling

          zelf met een fotograaf (bevriend of vrijwillig) op stap gaan en samen de foto nemen.
          Dan zal bij deze een herinnering blijven plakken en zal de foto nog zo mooi zijn!

          Comment


          • #6
            Re: Foto vlaamse ardennen kasseihelling

            Oorspronkelijk geplaatst door Timothy91 Bekijk bericht
            zelf met een fotograaf (bevriend of vrijwillig) op stap gaan en samen de foto nemen.