Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Make-a-wish

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Make-a-wish

    Hallo iedereen,

    Ik hoop dat ik hier onder het juiste topic schrijf, ik ben namelijk nieuw op dit forum. Mijn naam is Kaat en ik werk als vrijwilliger bij 'Make-a-wish', een organisatie die de hartenwensen van kinderen met een levensbedreigende aandoening in vervulling laat gaan. De afgelopen maanden liep er een wedstrijd onder scholen, genaamd 'Make-a-hero' waarbij klassen van over heel België werden uitgedaagd om een held te ontwerpen die in de toekomst dan symbool zou komen te staan als 'DE superheld van make-a-wish'. De genomineerden zijn ondertussen bekend gemaakt, maar op 16december2015 zal de officiële inhuldiging van de winnende held plaatsvinden in het ziekenhuis Gasthuisberg te Leuven. Op die woensdagnamiddag zou er een fotostand tot stand gebracht worden waarbij iedereen die wil mag poseren met deze nieuwe superheld. Het is voor dit evenement dat wij als vrijwilligers nog op zoek zijn naar een fotograaf om die dag enkele uren foto's te komen maken in deze fotostand. Mijn vraag is dus al wel duidelijk ondertussen denk ik: is er iemand die geïnteresseerd zou zijn dit te doen en zich hiervoor op woensdagnamiddag 16dec kan vrijmaken?
    Doordat wij zelf vrijwilligers zijn, kunnen we helaas geen vergoeding aanbieden voor deze opdracht. Hopelijk is er iemand die zich geroepen voelt om er samen met ons een onvergetelijke dag van te maken!

    Alvast bedankt.
    Groetjes
    Kaat

  • #2
    Re: Make-a-wish

    Je hebt een privé bericht.
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

    Comment

    Working...
    X