Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pisterijden in Marokko, met de moto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pisterijden in Marokko, met de moto

    Dit is mijn eerste fotoverhaal hier, een probeersel om een reis van 14 dagen te omvatten.

    Op weg naar Cirque de Jaffar:


    Even wat rusten onder een accacia. Beetje opletten toch, de blaadjes zijn tegen opvreten beschermd door centimeterslange vlijmscherpe doornen.


    Rijden doorheen zand is niet evident, dat vraagt een aparte techniek waarbij een vrij hoge snelheid van cruciaal belang is.


    Ehm, juist, wat had ik alweer gezegd over dat zandrijden?


    Je zou denken dat je daar de enige bent, tot je daar al die sporen ziet...


    Eindelijk, De Grote Leegte. Hier kan je gerust 100 km/u of meer rijden, rechtopstaand, net als de Groten (Desprez, Peterhansel, Meoni). Fabrizio Meoni's fabrieksmachine is trouwens de papa van mijn KTM 950 Adventure (bj 2005)


    Eén lekke band op de hele reis, niet slecht. Altijd handig als je wat handig bent.


    Col de Belkassem, wordt normaal van Noord-Oost naar Zuid-West gereden, omdat het moeilijkste stuk dan bergaf gaat. Wij proberen het toch eens in de andere richting.


    Moordend, die rotsblokken. De lekke band begint opnieuw te lekken trouwens.


    Portretfoto van de band na al dat off-road werk.
    Last edited by Muug; 24 november 2015, 12:14. Reden: wat meer rij-foto's, op aangeven van Stefan
    Know what you know, and don't know what you don't know.

  • #2
    Re: Pisterijden in Marokko, met de moto

    Voorkeur voor deze met de rijdende moto. In de reeks als reportage gezien mogen er een paar meer van rijdende motoren tussen zitten, want dat was toch het hoofddoel van de reis

    Comment


    • #3
      Re: Pisterijden in Marokko, met de moto

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      Voorkeur voor deze met de rijdende moto. In de reeks als reportage gezien mogen er een paar meer van rijdende motoren tussen zitten, want dat was toch het hoofddoel van de reis
      Wel ik dacht "een verhaal, dat moet een begin, midden en eind" hebben, daarmee het begin met de remork, dan de boot, dan het pisterijden, maar eigenlijk heb ik geen deftig eind. Zou tien "rijdende" foto's beter zijn? Dan is er niet echt een verhaal zoals ik het dacht, maar gewoon een reeks eigenlijk dacht ik zo?
      Know what you know, and don't know what you don't know.

      Comment


      • #4
        Re: Pisterijden in Marokko, met de moto

        Ik kan volgen in je redenering Had er ergens tussen echter nog wel een 'rijdertje' bijgestoken.
        de reeks toont wel het avontuur vd tocht.


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Pisterijden in Marokko, met de moto

          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
          ......Had er ergens tussen echter nog wel een 'rijdertje' bijgestoken. .......
          Op aangeven van Stefan_C toch de reeks wat aangepast.
          Know what you know, and don't know what you don't know.

          Comment


          • #6
            Re: Pisterijden in Marokko, met de moto

            zeer sterke reeks en het verhaal. Knap.
            Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

            Comment

            Working...
            X