Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerdere foto's plaatsen per dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meerdere foto's plaatsen per dag

    Is dat hier toegestaan? Op een andere site werd ik eraf gekieperd omdat ik meerdere foto's had op een dag om te laten beoordelen in het beoordeel mijn foto forum.
    Dus?

  • #2
    Hallo yamyam.

    uit de sticky topic van [beoordeel mijn foto]:

    Slechts 1 foto per posting:
    1 foto per topic is de limiet, wil je meerdere foto´s beoordeeld zien dan zul je nieuwe topics moeten openen.

    De reden hiervan is dat men op deze wijze een serieuze beoordeling kan krijgen over zijn foto, met meerdere foto´s zou dat lastig worden, en meer lijken op albumpje kijken.

    Meerdere topics per dag:
    Door de beperking van 1 foto per topic zal er soms behoefte zijn om meerdere topics te openen. Doe dit alstublieft met mate. 3 topics per dag van eenzelfde persoon is de grens, een volgende zal worden gewist.

    Als deze beperking er niet zou zijn werd het voor anderen soms onmogelijk om hun foto onder de aandacht te krijgen en dat is absoluut niet de bedoeling.

    Motivering:Een foto plaatsen zonder te vertellen op welk aspect je de foto beoordeeld wilt zien is in dit forumonderdeel niet toegestaan. Ook vage opmerkingen als "nou mensen, brand maar los" of "wat vinden we ervan?" is uit den boze, en eerder geschikt voor de afdeling Showcase.

    Hiermee willen we bereiken dat zowel de poster serieus is met het plaatsen waardoor een serieus en passend antwoord mogelijk is. Tevens bereiken we dat de mensen die hier vaak zeer serieuze en waardevolle opmerkingen maken hun plezier daarin blijven behouden.


    mvg,

    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #3
      Ah dankje!

      Comment


      • #4
        Opgelet, in showcase gelden er andere regels, maar ook daar kun je de stickies best even doorlezen...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment

        Working...
        X