Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaderdag is het zover, huilwerk!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaderdag is het zover, huilwerk!!

    Het is prachtig voor de mede BD,ers om straks op een fijne en snelle BD te kunnen werken. En proficiat voor alle harde werkers die dit mogelijk maken.

    Helaas voor mij geen vreugde van de nieuwe server. Ik kan nl niet meer met BD connecten. Via chello lukt het niet meer om contact te krijgen met de startpagina van BD. En Zaterdag is het helemaal gebeurd, ook niet meer op de forums kunnen komen doet me erg pijn. Nu kan ik nog op de forums komen al is het nu erg traag, maat het lukt dan nog. Peter heeft en doet nog steeds zijn uiterste best (met nodige testjes) om het probleem op te sporen. Volgens hem ligt het aan chello, en deze weet nergen van.

    Ik zal BD heel heel erg missen, en wat ik er al niet van geleerd heb op BD is met geen pen te beschrijven. Ik hoop dan ook van ganser harte dat het eens weer lukken zal via upc (Chello).
    Bedankt BD,ers voor alle fijne uurtjes die ik hier mocht vertoeven.m
    vg, drh

    Na 5 keer telefoon gepleegt met chello is het nu gelukt! De fout zat bij hun en is nu gelukkig opgelost. Eindelijk weer op BD kunnen vertoeven doet me veel plezier. Nogmaals bedankt voor de hulp van de BD crew
    mvg, drh
    Last edited by drh; 25 augustus 2004, 19:15.
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

  • #2
    Raar probleem. ligt het niet aan DNS instellingen bij chello dan ofzo? want als het aan de nieuwe server zou liggen, kan ik mij voorstellen dat chello niet de enigste met problemen zou zijn.

    Hopelijk kunnen ze het fixen hé. En anders zoek je gewoon een andere provider
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      staat er misschien en foutje in je hosts file?

      Comment


      • #4
        Hallo drh,

        Zoals Peter al zei, we gaan echt wel ons uiterste best doen - als Chello dat nu ook eens wilde doen ... want het ligt dus blijkbaar niet aan BD zelf ...
        En anders snel een petitie starten hé! Dat moet helpen ...
        Ik duim in elk geval ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Hmm, ik internet ook via Chello, maar ik kan zeker nog steeds de startpagina aan van BD !

          Misschien toch een instelling ergens op jou pc ?!?
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

          Comment


          • #6
            Originally posted by drh
            ............. Via chello lukt het niet meer om contact te krijgen met de startpagina van BD. ......
            Hier ook chello en tot op heden niets aan de hand met het opvragen van BD pagina's

            Grtz Manfred
            Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
            Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

            Comment


            • #7
              Hallo Drh, heb je al eens geprobeerd op een andere PC? Met dezelfde verbinding?
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Helaba Chris, ook hier Chello (COM21 modem) maar GEEN problemen (en we wonen vlakbij elkaar )...........
                raar.....is dat zo plots gekomen?

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Z900
                  Helaba Chris, ook hier Chello (COM21 modem) maar GEEN problemen (en we wonen vlakbij elkaar )...........
                  raar.....is dat zo plots gekomen?
                  Z. Is gekomen sinds we vorig week met www.belgiumdigital.com naar de nieuwe server gegaan zijn. Er zijn ons 2 mensen gekend op het Chello NL netwerk die problemen hebben.

                  Blijkbaar hebben diverse andere Chello gebruikers dus geen probleem. Wat bijna meer in de richting zou wijzen van locale problemen. Router?

                  Misschien eens samen aflopen of settings gelijk staan? Want persoonlijk weet ik het niet meer.... Wat teveel aan mijn hoofd.

                  p

                  Comment


                  • #10
                    en omdat jullie bij Chello misschien wat druk op de ketel zouden kunnen steken, een extract van hun enorm grote bezorgdheid, dit als reactie op mijn mail waar ik het probleem exact omschrijf, de reeds gedane testen heb beschreven e.d. meer (ik heb alle identificatie gegevens weggehaald omdat ik daar niemand in diskrediet wil brengen:

                    "> Wij verzoeken de klanten zelf te laten bellen om het probleem te melden, zodat wij voor een correcte afhandeling kunnen zorgen."

                    dit was hun volledige reactie, en daarna mijn reactie op hun mail:

                    "Bedankt voor jullie mail, wij hebben de vraag aan jullie klanten gesteld.
                    Ik mag anderzijds toch hopen dat jullie reeds dit probleem pro-actief bekijken en dat jullie als helpdesk niet enkel reactief optreden? Het probleem impacteert al jullie klanten in Nederland (hetgeen niet het geval is voor de Chello klanten in Belgie). Het zou van een goede service getuigen, mochten jullie het probleem reeds kunnen oplossen alvorens daarvoor eerst verschillende klachten dienen te ontvangen."


                    PS: Op het ogenblijk van versturen van dit antwoord leek het dat alle klanten in Nederland er last van hadden ...

                    Ik vrees dat wij niet veel meer kunnen doen, na mijn laatste mail heb ik niets meer gehoord
                    Sven

                    --
                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                    Comment


                    • #11
                      eens rechtreeks naar het ip surfen ipv naar de dns naam?

                      http://195.225.166.7
                      ______________________________________
                      Johan Leuyckx
                      Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
                      www.leuyckx.be

                      Comment


                      • #12
                        straf, lijkt me wel een heel raar probleem, maar ook een probleem dat volgens mij heel gemakkelijk op te lossen moet zijn bij chello
                        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                        Comment


                        • #13
                          Bij chello zijn nooit problemen, dat ligt altijd aan de gebruikers.. Formatteren is het advies, en na de 10e keer zul je zien dat het ineens werkt

                          Ik ken chello, vandaar dat ik adsl heb

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt peter voor je uitleg

                            mvg,
                            Z900
                            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Plofkop
                              Bij chello zijn nooit problemen, dat ligt altijd aan de gebruikers.. Formatteren is het advies, en na de 10e keer zul je zien dat het ineens werkt

                              Ik ken chello, vandaar dat ik adsl heb
                              Ken het , vandaar dat ik nu ook adsl heb
                              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                              Comment

                              Working...
                              X