Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

logo/watermerk ontwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • logo/watermerk ontwerpen

    Ik wil graag een eigen logo/watermerk om op mijn foto's te plaatsen (transparante versie), voor naamkaartjes, ...
    Heb mij even beziggehouden. Niet te ingewikkeld. Beide versie in zwart-wit en wit-zwart gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierrond (welke geniet voorkeur) en eventueel tips of ideetjes om nog iets te veranderen indien nodig?








  • #2
    Re: logo/watermerk ontwerpen

    Het is jouw naam, maar de afkorting komt in Engelstalige landen nogal vreemd over.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: logo/watermerk ontwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Het is jouw naam, maar de afkorting komt in Engelstalige landen nogal vreemd over.
      't Is heel subtiel verwoord!
      http://www.catchlight.be
      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

      Comment


      • #4
        Re: logo/watermerk ontwerpen

        Nummertje 3 is sowiso not done, als fotograaf kan je nu echt niet iets gebruiken dat kwalitetief even goed is al een GIF'je

        De laatste vind ik wel geslaag, al zou ik dat flare-effectje eraf laten. Die laatste zal je waarschijnlijk ook niet transparant over je foto's kunnen leggen.

        Ik ben er alleen nog niet uit of het ik lettertype nu leuk vind of niet
        Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
        Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
        Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

        Comment


        • #5
          Re: logo/watermerk ontwerpen

          Je moet het ook op een foto zien.
          Hoe groot komt het erop? Centraal ih groot (geen fan van), in de onderhoek kleiner, gewoon in een kader rond de foto,...
          Transparantie?
          Het effect op verschillende soorten foto's (drukte, kleur, contrast,...)

          Comment


          • #6
            Re: logo/watermerk ontwerpen

            Ga eerder voor Photo Ben, of Ben fotograaf.
            ...leeg...

            Comment

            Working...
            X