Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Girl II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My Girl II




    mvg


    jeannot

  • #2
    Re: My Girl II

    Speciaal. Ik vraag me af of je met kleurengels gewerkt hebt, of is het puur nabewerking? Vind het wel een coole pose, al twijfel ik wat over de stand van haar rechterbeen en de uitstekende rechterhand. Ik weet ook niet of het mogelijk is om de rand van die muur naast de deur recht te zetten, zonder de rest dan weer scheef te trekken.

    Comment


    • #3
      Re: My Girl II

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Speciaal. Ik vraag me af of je met kleurengels gewerkt hebt, of is het puur nabewerking? Vind het wel een coole pose, al twijfel ik wat over de stand van haar rechterbeen en de uitstekende rechterhand. Ik weet ook niet of het mogelijk is om de rand van die muur naast de deur recht te zetten, zonder de rest dan weer scheef te trekken.
      Dit zijn gewoon gradients
      Perspectief recht trekken zonder aan het Model te komen not so easy ;-)

      Comment


      • #4
        Re: My Girl II

        Cool met dat kleurtje erbij Jeannot !

        Grtn Thierry

        Comment


        • #5
          Re: My Girl II

          Meestal kan ik je kleuren in je foto's goed smaken Jeannot, maar deze doet het niet voor mij en komt zelfs wat kitscherig over. Vooral kort rondom het hoofd van het model is het wat slordig.
          But thats just my humble opinion hey !

          Comment


          • #6
            Re: My Girl II

            Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
            Meestal kan ik je kleuren in je foto's goed smaken Jeannot, maar deze doet het niet voor mij en komt zelfs wat kitscherig over. Vooral kort rondom het hoofd van het model is het wat slordig.
            But thats just my humble opinion hey !
            zit in een herfst mood Marco vrees ik hahahhaa
            maar je hebt hier ene punt ;-)

            Comment

            Working...
            X