Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muis



    Muis, haar koosnaampje

    Sony A7RII + Sonnetar MS iso100, f/1.1, 1/20s ....no flash


    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 11 oktober 2015, 09:26.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Muis

    Weer een echte thaan : wat creepy, moody donker van bewerking maar steeds ook frisse lichttoetsen.
    Ik hou van je werk.

    Hier misschien wel beter zonder tut en glimhart?

    Comment


    • #3
      Re: Muis

      Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
      Weer een echte thaan : wat creepy, moody donker van bewerking maar steeds ook frisse lichttoetsen.
      Ik hou van je werk.

      Hier misschien wel beter zonder tut en glimhart?
      gelukkig heb ik 1 fan....bedankt Vonk :-) :-) :-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Muis

        2
        Mooi kindje en mooi in beeld gebracht.

        Comment


        • #5
          Re: Muis

          hier ook 'n fan van je werk
          hoewel deze me net iets minder zegt, heb ook geen kaas gegeten van kinderfotografie

          Comment


          • #6
            Re: Muis

            Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
            hier ook 'n fan van je werk
            hoewel deze me net iets minder zegt, heb ook geen kaas gegeten van kinderfotografie
            ...dan zijn we al met 4 kunnen we toch al kaarten :-) :-) :-)

            en ja kindjes...als het je eigen dochtertje is, ligt het allemaal net iets anders :-)

            ook om Vonk (zijn zeer klein geschreven-zodat ik het maar later heb gezien-opmerking) ivm met tutte en bling bling hart....je hebt misschien wel een punt maar ze lag eigenlijk naar televisie te kijken als ik haar bij wijze van spreken verraste omdat ik het licht en sfeer mooi vond....ze heeft zelf haar tutte weggelegd (omdat ze zich een beetje schaamt daarover).....maar dan was het moment weg en vond ik de beelden veel minder sprekend dan met.....fotografie is dan ook steeds compromissen maken
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment


            • #7
              Re: Muis

              Cool , te gekke foto !
              1/20 - zonder flash ? en met beweging ( haar ? ) Hoe doe je dat ? :-)

              Grtjs Thierry

              Comment


              • #8
                Re: Muis

                Een speciaaltje. Heel knap gefotografeerd, de ogen en blik zijn echt heel sterk.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Muis

                  Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                  Cool , te gekke foto !
                  1/20 - zonder flash ? en met beweging ( haar ? ) Hoe doe je dat ? :-)

                  Grtjs Thierry
                  in fotografie is "nothing seems what it is"....er is geen beweging, maar het lijkt zo doordat het haar in onscherpte ....f1.1 + het objectief MS Sonnetar 50mm (je moet eens opzoeken, naar mijn weten zijn er maar 1000 van gemaakt en ik heb nr 600 en een chick) heeft nogal rare trekjes....dus ons Muis ligt gewoon op de grond op haar (zwarte) dekentje naar televisie te kijken...de "catchlights" (die er geen zijn) is een reflectie van televisie en sfeerverlichting....op het moment dat ik over haar kom hangen met fototoestel draait ze met de ogen naar de lens, vandaar waarschijnlijk de onbevangen blik

                  en bijna vergeten....met 5 assige bewegingsstabilisatie op de sensor van de A7RII kan je dan ook 1/20 riskeren....is mij al gelukt op 1/10 maar is niet echt trefzeker....maar het gaat (soms)
                  Last edited by thaann; 15 oktober 2015, 07:47.
                  www.lensculture.com/nathan-verstraete

                  Comment


                  • #10
                    Re: Muis

                    Machtige foto, en ZW en mij toch bekoort!

                    Comment

                    Working...
                    X