PDA

Volledige versie bekijken : Sky & Scout

D4VY
4 oktober 2015, 15:13
Sky & Scout
Weer eventjes geleden dat ik hier wat gepost heb, relatief veel shoots gedaan de laatste tijd.
Hier een foto van twee zeer fotogenieke jongens, ik weet dat het normaal gezien niet de bedoeling is om de rug te fotograferen...
Maar ik vond dat deze foto iets surrealistisch had en wou hem vandaar ook graag met jullie delen.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden !

http://i.imgur.com/GtxBl6L.jpg

toktok
4 oktober 2015, 17:20
Aangename sfeer met dat heerlijke licht. Twijfels bij de onscherpe voorgrond.

Groeten

Black Fly
4 oktober 2015, 20:58
Ik vind de opname zeer geslaagd. De onscherpe voorgrond vind ik juist zeer goed gekozen -> oog gaat onmiddellijk naar de scherpe personages.

bleuspics
6 oktober 2015, 22:54
Ik vind de opname zeer geslaagd. De onscherpe voorgrond vind ik juist zeer goed gekozen -> oog gaat onmiddellijk naar de scherpe personages.

+1 lekker sfeertje en een mooi verzorgde compo.

D4VY
7 oktober 2015, 10:37
Bedankt allemaal voor de positieve reactie's.
Voorgrond zal inderdaad smaak zijn maar ik probeerde hiermee wat meer diepte te krijgen in de foto en de aandacht naar de jongens toe te trekken.
Ik "lees" een foto altijd van onder naar boven en probeer dan mijn focuspunt juist te leggen, ik hoop dat het bij deze geslaagd is in ieder geval.
Nogmaals bedankt voor alle reactie's !

yelle
10 oktober 2015, 00:25
Mooie sfeervolle foto. De handtekening is wel erg storend op die plek

thaann
10 oktober 2015, 09:26
Bedankt allemaal voor de positieve reactie's.
Voorgrond zal inderdaad smaak zijn maar ik probeerde hiermee wat meer diepte te krijgen in de foto en de aandacht naar de jongens toe te trekken.
Ik "lees" een foto altijd van onder naar boven en probeer dan mijn focuspunt juist te leggen, ik hoop dat het bij deze geslaagd is in ieder geval.
Nogmaals bedankt voor alle reactie's !

Lekker sfeertje en de onscherpe voorgrond (om meer dieptewerking te krijgen, me like en pas dat ook dikwijls toe)......maar er vertoeven hier andere meningen (zie één van vorige discussies) die menen dat diepte enkel en alleen door perspectieflijnen kunnen worden gebracht.....ik wou er toen niet over verder drammen.....maar scherpte/onscherpte kan wel degelijk diepte brengen!!

grtz

Nathan

G.R.
11 oktober 2015, 09:32
Schitterende foto waar alles aanwezig is en correct is opgebouwd. Het inhoudelijke en de sfeer maken hiervan een topbeeld:love: Je handtekening staat wel storend in beeld.