Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna gratis photoshop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna gratis photoshop?

    Dag menskes,


    is er iemand die ook zulke mails krijgt als ik? Ik krijg telkens aanbiedingen om software te kopen tegen gigantisch lage prijzen...Photoshop CS voor 80$ bijvoorbeeld. Da kan toch nie, of wel? Is er iemand die ervaring heeft met deze dingen? Is dit te vertrouwen? Of krijgt ge dan een legen doos thuisgestuurd met de vermelding van: "Ja maar we hebben ook nergens op onze site staan dat er software in zou zitten..."
    Voor meer info zie: http://www.finishedeach.com.de.kolonue.com/
    Groetjes Geert


  • #2
    Je bent inderdaad niet de enige die zulke mails krijgt.
    Je kan er zeker van zijn dat dit geen originele soft is maar heel goede namaak, of zoals je zelf zegt een lege doos die je duur zal betalen.

    Afblijven dus.

    Greetz,

    Comment


    • #3
      laat je niet vangen, negeer en verwijder deze aanbiedingen onmiddelijk, het is oplichterij.

      Comment


      • #4
        als je de prijs ziet is het wel erg veel lager dan normaal,
        vind het wel raar dat ze wel merken aanbieden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Ik zou er in elk geval NOOIT bestellen.

          Je moet op die site maar eens proberen om contactgegevens (adres, firmanaam, telefoonnummer, btw nummer etc) te vinden.... staan er niet op, en dat zal wel een reden hebben....

          /als je een bestelling plaatst, krijg je als domain www.4e-biz.com, een whois opvragen geeft dat dit domain geregistreerd is op patrick jonatan (inter_payments@lycos.com) van DiSiTi Ltd
          Chapel Ave 5
          Cherry Hill, NJ
          United States
          Cherry Hill, NJ
          US

          Google op DiSiTi Ltd geeft weinig resultaten, maar het eerste resultaat geeft wel deze site:
          http://www.emailscam.net/data/crooks.html

          Op deze site staan mooi de sites vermeld waarvoor je moet oppassen, met naam van de eigenaar van de url, en de vorm van de oplichting..

          Wat lezen we daar op Patrick Jonatan (DiSiTi Ltd):
          This is a software purchase scam. You either get nothing for your money or, you get a bootleg (illegal) copy.


          Zegt genoeg niet waar?
          Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

          Comment


          • #6
            Ik heb de site nogmaals bekeken en in de FAQ's staat nochthans dat er echte software geleverd wordt. Met de vermelding erbij dat het om de orginele versie gaat, geen fake, enz...

            Worden deze mensen dan niet aangeklaagd of zo wegens illegale praktijken? Ge moogt toch niet zomaar iets te koop aanbieden en dan iets anders leveren of is dat in de States anders dan hier! Daar is toch zo'n 'ik-hij-zij-sleuren-met-de-haren-voor-gerecht'-cultuur?

            Geert

            Comment


            • #7
              Ik kreeg deze mails ook, nu ni meer omdat ik de spam protection van skynet activeerde ???

              Speciaal voor Photoshop CS zou ik toch willen verwittigen dat dit programma (dat ik legaal kocht in het computerwinkeltje in Mechelen) absoluut een registratie vraagt bij Adobe zelf. Je komt daar dan in de database te staan met de serial van je versie.

              Bij de installatie kan je deze registratie omzeilen, en dan zou je de indruk kunnen krijgen dat het programma werkt naar behoren, tot dat 14 dagen later de aap uit de mouw komt. En het programma er de brui aan geeft tot er een registratie is verricht bij Adobe.

              Ik zou dus nooit op deze aanbiedingen ingaan, en iedereen aanraden legale versie's te kopen, pas dan kan je genieten van een ondersteuning van Adobe, die zeker de investering waard is. Ook upgrades zijn dan voor een gebruikers prijs te bekomen.

              Je kan het een beetje vergelijken met de aankoop van een nieuwe Mercedes

              " De eerste is de duurste! "
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Als je dan toch absoluut een illegale versie wilt, koop ze dan niet op het internet.

                Er zijn, dacht ik, andere mogelijkheden met minder risico's

                En ja, ik weet dat het niet mag. Maar dat was hier dan ook de vraag niet

                mvgr
                Jo(han)

                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment

                Working...
                X