Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventjes voorstellen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eventjes voorstellen.

    Beste forumleden,

    Ik ga me even voorstellen. ‘Bella’ is de voornaam en ‘De Zeekoe’ mijn familienaam.

    Alle gekheid op een stokje, ik ben een volslagen leek in de wereld van de fotografie.

    Veel verder dan wat gek doen met een fototoestel, laat ons zeggen met eentje van de Aldi(qua prijs), ben ik nog nooit gekomen.

    Wat kom ik hier doen? Wel mijn dochter volgt kunstonderwijs in het St Godelieve in Deurne(Antw) en leert daar oa fotografie en al wat er rondhangt.

    Om toch een beetje mee te kunnen met de moderne tijd en de lessen van mijn dochter ben ik pas zelf een cursus(digitale fotografie) beginnen volgen via een CVO.

    Gelieve het me niet kwalijk te nemen als ik meest rare vragen stel.

    Ik hoop op jullie begrip en vooral veel bij te leren.

    Mvg.
    Newbie Bella De Zeekoe.

  • #2
    Re: Eventjes voorstellen.

    Hartelijk welkom Bella. Fijn dat je zo geïnteresseerd bent in de leefwereld van je dochter. Ik wens je veel plezier toe met je bezoekjes hier.

    Comment


    • #3
      Re: Eventjes voorstellen.

      Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek (dat binnen de Fotohoek zit, en dus dient om foto's te posten) naar Algemeen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Eventjes voorstellen.

        Beeeeeeu. (welkom in het koeis)
        Ik denk dat je meeste zal leren van je dochter dan alhoewel een CVO zeker een goede opstap is om mee te kunnen.

        Comment

        Working...
        X