Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met een trolley camera case?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met een trolley camera case?

    Sinds ik de 70-200 heb moet ik op zoek naar een nieuwe tas, en het liefst eentje waar al mijn huidige en toekomstige spullen inpassen.

    Ik dacht aan zoiets, het instapmodel, heeft iemand daarmee ervaring http://www.lowepro.com/pro-roller-x-aw

    Bedankt voor jullie commentaren en ervaringen!

    Groeten,
    Steven
    Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

  • #2
    Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

    Als je nooit het veld in gaat, kan het een goede oplossing zijn. Maar het lijkt mij meer een oplossing om al je spullen mee te nemen naar een lokatie en dan het benodigde in je fototas te doen. Ook als je trolley meeneemt, lijkt het mij niet handig om altijd dat ding te trekken en even losgelaten, kan die ook zomaar ineens weg zijn.

    ps handtekening bijwerken. Ik neem nooit mijn 70-200, 105 2.8 en 135 2 tegelijk mee, of de zoom of de primes evt met 2x erbij.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

      Lijkt me OK voor huwelijken of andere 'gesloten' reportages, maar ik zou dat toch nooit mee nemen als je op reis bent, of op een festival bv.
      Dan moet alles 'aan je lijf' hangen, of je geraakt het kwijt.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

        Dan koop je zoiets hee : http://www.thinktankphoto.com/produc...amera-bag.aspx

        Trolleycase met rugzak draagriemen.

        <KNIP>
        Last edited by LesC; 22 september 2015, 11:44. Reden: niet-relevante en mogelijk kwetsende tekst verwijderd

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

          Lijkt mij heerlijk dragen.......
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

            Hallo,

            ik bezit met grote tevredenheid een ouwe versie van de proroller. Deze gebruik ik bijna uitsluitend voor opdrachten. Je hebt gewoon alles in 1 handige case bij. Je zeult tenminste geen 20 kilo rond. Belichting en co zit dan nog in een andere tas. Maar zoals gezegd om daar nu voor het plezier mee op stap te gaan?
            Website http://www.kristofpattyn.be

            a lotta canonstuff

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

              Ik heb een pelicase als roller waar mijn camera en lenzen in gaan. Een tweede voor mijn flitskoppen, en nog 2 andere voor ander materiaal. Samen vormen die mijn mobiele product en portretstudio.
              Ik gebruik dat vooral voor studio-shoots of bedrijfsreportages op verplaatsing. Voor als de rest gebruik ik rugzakken/schoudertassen.

              Voor events gebruik je dat niet want te lastig en log, maar als ik een hele dag ergens op een vaste plaats, of met een minimum aan verplaatsing moet gaan fotograferen werkt dat voor mij beter dan een schoudertas of rugzak.

              Je gebruikt zo'n koffer als je een ****load aan materiaal veilig moet kunnen verplaatsen. Kan in geval van nood ook dubbelen als tweehands slagwapen.
              FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

                Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
                Kan in geval van nood ook dubbelen als tweehands slagwapen.
                Dan denk je ineens twee keer na voor je iemand met €10.000 in zijn gezicht wil slaan :P
                Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

                  Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                  Als je nooit het veld in gaat, kan het een goede oplossing zijn. Maar het lijkt mij meer een oplossing om al je spullen mee te nemen naar een lokatie en dan het benodigde in je fototas te doen. Ook als je trolley meeneemt, lijkt het mij niet handig om altijd dat ding te trekken en even losgelaten, kan die ook zomaar ineens weg zijn.

                  ps handtekening bijwerken. Ik neem nooit mijn 70-200, 105 2.8 en 135 2 tegelijk mee, of de zoom of de primes evt met 2x erbij.
                  Bedankt voor de reacties, nu ik wat ervaring met de lens heb lijkt het me vooral dat ik mijn 17-55, met de 70-200 en m'n macro lens moet kunnen meenemen. Daarom denk ik deze eens te proberen: http://www.bol.com/nl/p/lowepro-pro-...0000011531400/
                  Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand ervaring met een trolley camera case?

                    Ik zoiets van Crumpler en dat bevalt prima, zeker met de camera + blackrapid op de ene schouder en de tas over de andere en dan loop je redelijk in balas.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment

                    Working...
                    X