PDA

Volledige versie bekijken : Concours d'elegance

thaann
14 september 2015, 19:47
http://i58.tinypic.com/643u2w.jpg

Concours d'elegance - Antwerp
ps : Ansalor is een Belgische auto

enjoy

Nathan

Black Fly
17 september 2015, 20:18
Een mooie foto. De weerkaatsing op het raam vind ik wel spijtig, hierdoor gaan de gezichten wat verloren.

Bert Janssens
18 september 2015, 19:37
Inderdaad de weerkaatsing doet hier beetje de gezichten verdwijnen. Hier heb je niet altijd controle over.
misschien had je iets ruimte moeten laten dan had je de auto in zijn geheel..

Het is wel een mooie opname..

thaann
22 september 2015, 08:28
[QUOTE=Bert Janssens;4363740]Inderdaad de weerkaatsing doet hier beetje de gezichten verdwijnen. Hier heb je niet altijd controle over.
misschien had je iets ruimte moeten laten dan had je de auto in zijn geheel..

Het is wel een mooie opname..[/QUOTE

de weerkaatsting had met een polarisatiefilter waarschijnlijk opgelost kunnen worden doch in dergelijk (straatwerk) loop je niet altijd met die filter rond en heb je niet altijd de tijd om hem er snel op te schroeven...edoch persoonlijk vind ik het niet storen dat de gezichten er op deze manier opstaan...zo zien we het min of meer ook in de werkelijkheid en het was niet mijn bedoeling om een portret van de chauffeur en zijn bijrijder te maken.

Mijn bedoeling op dat moment was te trachten van de (traag) voorbijrijdende auto een beetje een tijdloos beeld te maken, zo ééntje dat moeilijk te plaatsen is wanneer het nu zou gemaakt zijn.....nu het terrein stond vol met blitse sportwagens en kijklustigen zodat ik voor deze kadrage heb gekozen om de voor mij storende elementen te elimineren :-)

grtz

Nathan

VincentBxl
22 september 2015, 11:22
Heb je de koplampen in PP aangestoken?

V.

thaann
22 september 2015, 12:27
Heb je de koplampen in PP aangestoken?

V.

PP ? bedoel je Photoshop?

N.

VincentBxl
22 september 2015, 12:29
Post processing bedoel ik, ja.

thaann
22 september 2015, 16:36
yep ;-)

VincentBxl
22 september 2015, 19:33
yep ;-)

Dan zou ik toch eens opnieuw doen, want het doet afbreuk aan de foto en de wagen ;) Als je niet weet hoe, tutorials met hopen op youtube.
En ik vind uw cadrage perfect. Er is voldoende auto om de rest ervan te suggereren. Tijdlozer dan dat kan (bijna) niet.

V.