Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 September

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 September

    Beste allemaal,

    Ik ben voor aanstaande zaterdag nog op zoek naar twee (hobby) fotografen die het leuk vinden om op een evenement te fotograferen. Het gaat om een obstacle run, dit is een soort hardloop parcours met obstakels. Bij 1 van deze obstakels zouden we nog graag twee fotografen willen hebben. Die 'alle' deelnemers fotograferen.

    Vergoeding is 100 euro inclusief reiskosten.

    Voor een indruk zie de aftermovie:
    Check hier de aftermovie van de Strong Viking Obstacle Run Water Edition in Nijmegen!Duizenden Vikingen trotseerden 13 en 14 juni 2015 de wateren van de Bere...


    Tijd en datum:
    09.00 t/m 17.00 (12 september)

    Evenement:
    Strong Viking Flanders Edition

    Locatie:
    Provinciaal domein Puyenbroeck, nabij Gent, België

    Voor meer informatie graag mailen naar: info (apenstaartje) yourproductions (punt) nl

  • #2
    Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

    Dit is het soort evenement dat me wel interesseert. Hebben jullie eventueel een website met meer info?
    Ik ben niet direct geinteresseerd om te komen fotograferen voor die 100 euro, maar ik zou wel graag eens komen kijken :-)
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

      Laat ons hopen dat er hier geen fotograaf dit gaat doen voor 100€...

      Ofwel doe je zoiets voor de fun, ofwel vraag je een deftige prijs.
      Foto's moeten nadien op een website zeker, zodat iedere deelnemer hem daarna op facebook kan zetten ?

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Laat ons hopen dat er hier geen fotograaf dit gaat doen voor 100€...

        Ofwel doe je zoiets voor de fun, ofwel vraag je een deftige prijs.
        Foto's moeten nadien op een website zeker, zodat iedere deelnemer hem daarna op facebook kan zetten ?
        En waarom niet? Is er een verschil tussen voor de fun en voor wat zakgeld, of voor meer geld? Dat zijn allemaal keuzes en dat moet kunnen, en dat de kwaliteit in verhouding is lijkt me logisch.
        Waar is er hier dan iets mis mee?
        Jouw maatstaven zijn nu eenmaal niet die van anderen, denk ik dan.
        En ik lees graag jouw definitie van 'een fotograaf'. Want ze vragen wel degelijk om een (hobby) fotograaf.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          En waarom niet? Is er een verschil tussen voor de fun en voor wat zakgeld, of voor meer geld? Dat zijn allemaal keuzes en dat moet kunnen, en dat de kwaliteit in verhouding is lijkt me logisch.
          Waar is er hier dan iets mis mee?
          Jouw maatstaven zijn nu eenmaal niet die van anderen, denk ik dan.
          En ik lees graag jouw definitie van 'een fotograaf'. Want ze vragen wel degelijk om een (hobby) fotograaf.
          Ben ik het volledig mee eens. Niet elke organisator kan ff €500 uitgeven voor een fotograaf, zeker als je er een wil hebben staan bij elk obstakel. Dan vind ik die €100 toch een mooie geste en een leuk zakcentje (en dat kunnen ze denk ik nog wel als vrijwilligersbijdrage ingeven en dan ben je als hobby fotograaf niet verplicht om dit aan te geven).

          Jammer wel dat ik niet kan en ook jammer dat dit een post & run is ... Ik had mij nog afgevraagd wat de eisen waren (aantal foto's, formaat, ... )
          Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
          Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
          Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

            Nu nog een hobby bakker en een hobby drankhandelaar.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

              Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
              Nu nog een hobby bakker en een hobby drankhandelaar.
              Oeps! Zonder FAVV
              De beroeps bakker en drankenhandelaar gaan dan ook nog gebroodroofd worden.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                De afwezigen hadden ongelijk...
                Zie...

                En zonder verplichtingen...

                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                  Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht
                  Ben ik het volledig mee eens. Niet elke organisator kan ff €500 uitgeven voor een fotograaf, zeker als je er een wil hebben staan bij elk obstakel. Dan vind ik die €100 toch een mooie geste en een leuk zakcentje (en dat kunnen ze denk ik nog wel als vrijwilligersbijdrage ingeven en dan ben je als hobby fotograaf niet verplicht om dit aan te geven).

                  Jammer wel dat ik niet kan en ook jammer dat dit een post & run is ... Ik had mij nog afgevraagd wat de eisen waren (aantal foto's, formaat, ... )
                  Een vrijwilligersvergoeding mag niet hoger liggen dan 32 eur of zo iets dacht ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                    Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                    Een vrijwilligersvergoeding mag niet hoger liggen dan 32 eur of zo iets dacht ik.
                    Inderdaad iets van een €30 per dag ofzo, maar dat is te omzeilen door te redeneren dat je 1 dag aanwezig bent en 2-3 dagen nodig hebt voor verwerking... Op die manier kan je wél €100 vrijwilligersbijdrage geven, op die manier doet de stad Antwerpen het ook.
                    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                      Voila, dit kan, maar als Uber op een traceerbare manier mensen met auto's laat rijden, dan is het kot te klein.

                      Echt werk moet echt betaald worden.
                      Laat dit een les wezen voor iedereen die fotograaf wil worden in beroep.

                      Enkel als je echt de ambitie en kennis hebt om betere en andere foto's te maken dan nonkel Maurice of Jef de vrijwillige buurman kan je denken aan een beroep.

                      Als organisator zou ik ofwel werken met een betaalde fotograaf die me een factuur maakt, ofwel werken met een echte vrijwilliger die dat voor zijn plezier doet en die ik kan.
                      Die kan de hele dag gratis drinken en zal eten krijgen. En nadien zal ik bij die man niet klagen dat zijn foto's niet goed zijn.

                      Ik moet hier nog een marketing plan maken. Is er een student aanwezig die wat wil bijleren?
                      Ik betaal je met een nieuw inktpatroon voor je printer.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Voila, dit kan, maar als Uber op een traceerbare manier mensen met auto's laat rijden, dan is het kot te klein.

                        Echt werk moet echt betaald worden.
                        Laat dit een les wezen voor iedereen die fotograaf wil worden in beroep.

                        Enkel als je echt de ambitie en kennis hebt om betere en andere foto's te maken dan nonkel Maurice of Jef de vrijwillige buurman kan je denken aan een beroep.

                        Als organisator zou ik ofwel werken met een betaalde fotograaf die me een factuur maakt, ofwel werken met een echte vrijwilliger die dat voor zijn plezier doet en die ik kan.
                        Die kan de hele dag gratis drinken en zal eten krijgen. En nadien zal ik bij die man niet klagen dat zijn foto's niet goed zijn.

                        Ik moet hier nog een marketing plan maken. Is er een student aanwezig die wat wil bijleren?
                        Ik betaal je met een nieuw inktpatroon voor je printer.
                        Could not agree more.
                        En als ik dan zie dat hier een marketingbedrijf opgezet is dat er ook zijn boterham mee verdient krijg ik al helemaal de jeuk.
                        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                          Zoals Paly reeds zei, nu nog hoobybakkers, hobby kappers, hobby tuiniers enzovoorts.
                          Misschien moeten ze een forum maken voor al de hobbymannen en vrouwen, kan ik voor elke taak in huis en kantoor beroep doen op zo een hobbygasten.
                          Amaai, dat gaat goedkoop worden

                          Alle gekheid op een stokje, ik heb geen probleem met dat gratis werk. Uiteindelijk snijden die mensen in hun eigen vel en niet in dat van mij, want zo een organisaties zullen toch nooit geld willen uitgeven voor kwaliteit.
                          Dat ze geen geld zouden hebben daar heb ik bednekingen over, gezien sponsors zoals sony, red bull etc... Dat zijn toch geen kleine jongens hé.

                          @brombeer : de afwezigen hadden geen ongelijk. Mijn kuisvrouw (officieel betaald via dienstencheques trouwens, ipv een verdoken inkomen van 100 euro) verdient meer dan dit.
                          Dus ofwel doe je dit just for fun ofwel zeg je neen. In beide gevallen kan je niet spreken van ongelijk hebben. Dat is ieders eigen oprechte mening.

                          PS : ik vind wel dat je mooie beelden hebt gemaakt. En zoals gezegd wat mij betreft no hard feelings over dat bijna gratis werken hoor. Ik heb zo een soort klanten echt niet nodig. (althans niet als ze mijn prijs niet betalen)
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                            Helemaal gratis en voor eigen rekening waren Brombeer en ik daar. En dat ongelijk is bedoeld voor deze die het evenement op zich gemist hebben, niet om op het aanbod al dan niet in te gaan. Dat moet men zelf maar uitmaken
                            Echt leuk om daar te mogen en kunnen fotograferen. Toffe mensen aanwezig die hun hobby daar beoefenen. Wij de onze
                            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht: Twee fotografen voor Strong Viking Flander Edition (nabij Gent) 12 Septe

                              Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                              Helemaal gratis en voor eigen rekening waren Brombeer en ik daar. En dat ongelijk is bedoeld voor deze die het evenement op zich gemist hebben, niet om op het aanbod al dan niet in te gaan. Dat moet men zelf maar uitmaken
                              Echt leuk om daar te mogen en kunnen fotograferen. Toffe mensen aanwezig die hun hobby daar beoefenen. Wij de onze
                              Zoals gezegd, ik heb daar persoonlijk echt geen probleem mee hoor !

                              En het zijn uiteindelijk wel mooie beelden geworden, dat mag best gezegd worden.

                              Maar je moet begrijpen dat niet iedereen in de luxe positie zit om te kunnen kiezen welk werk hij aanneemt en dus zeker niet iedereen tevreden is met dat gratis werk.
                              Ik kan me levend inbeelden dat de fotograaf in ons dorp ook niet blij zou zijn moest er hier één of andere hobbyfotograaf ineens tijdens de communieperiode gratis shoots zou doen.
                              Beeld je in dat er ineens mensen zouden zijn die jou job willen doen maar daar voor de helft van de prijs of waarom niet "gratis".
                              Dan zit jij binnenkort zonder werk. Leuk is toch wat anders hé.

                              Ergens gaat het ook een beetje over een vorm van respect tov mensen die hier dagelijks hun brood mee moeten (of mogen in mijn geval) verdienen.
                              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                              Comment

                              Working...
                              X