Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixagogo full screen > kruisjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixagogo full screen > kruisjes

    de laatste tijd krijg ik zeer veel kruisjes ipv ne foto te zien...??
    soms lukt 't ...dan weer niet
    de tumbnails in 't album zijn normaal zichtbaar...
    ga ik in full screen 1 foto terug en daarna weer vooruit lukt het ook meestal, maar als ik 'n slide show laat lopen is het wel vervelend...

    nog iemand met soortgelijke ervaring..?

  • #2
    Heb er ook last van , zal denkelijk wel aan Pixagogo liggen .....
    Soms zie ik ook een paar thumnails niet , ook een rood kruisje.
    Misschien eens een mailtje aan Pixagogo wagen ?
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Ligt (lag!) inderdaad aan Pixagogo - sorry!

      Had te maken met "abuse". Onbehoorlijke foto's (je wil het niet weten!) die werden opgeladen en dan direct doorgelinkt naar webpagina's...

      Met massieve overbelasting van onze thumbnailservers tot gevolg. En de reguliere klanten zien dan rode kruiskes...

      Om 1 en ander onder controle te krijgen hebben we wat maneuvers uit moeten voeren - ondertussen hadden vooral de slide shows en de direct links hieronder te lijden. Maar ondertussen is het weer onder controle en hebben we nieuwe wapens bij in ons arsenaal voor de oorlog tegen het misbruik!

      Sorry nogmaals voor de vervelende neveneffecten! En nooit een seconde aarzelen om ons een mailtje te sturen. Het kan altijd dat jij het eerder ziet dan wij!

      Groeten!

      Paul (van Pixagogo)
      650diesel etc.
      "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

      Comment


      • #4
        Originally posted by paulrmc
        Ligt (lag!) inderdaad aan Pixagogo - sorry!

        Had te maken met "abuse". Onbehoorlijke foto's (je wil het niet weten!) die werden opgeladen en dan direct doorgelinkt naar webpagina's...

        Met massieve overbelasting van onze thumbnailservers tot gevolg. En de reguliere klanten zien dan rode kruiskes...

        Om 1 en ander onder controle te krijgen hebben we wat maneuvers uit moeten voeren - ondertussen hadden vooral de slide shows en de direct links hieronder te lijden. Maar ondertussen is het weer onder controle en hebben we nieuwe wapens bij in ons arsenaal voor de oorlog tegen het misbruik!

        Sorry nogmaals voor de vervelende neveneffecten! En nooit een seconde aarzelen om ons een mailtje te sturen. Het kan altijd dat jij het eerder ziet dan wij!

        Groeten!

        Paul (van Pixagogo)
        Dank je voor de uitleg Voor de rest ben ik trouwens uitermate tevreden over pixagogo
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          thnx voor de uitleg ...zal in 't vervolg maar direkt 'n mailtje sturen...

          EDIT: nou werkt de full-screen/ slideshow niet meer bij mijn laatste album...

          Comment

          Working...
          X