Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij foto's online afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp bij foto's online afdrukken

    WE zijn zover. Mijn zoontjes eerste 20 foto's zijn klaar om afgedrukt te worden (hij is me voor... ik heb mijn camera nog niet
    Nu lijkt het allemaal wel makkelijk maar het lukt me niet
    Heb de foto's eerst op de computer gezet (een map in 'my pictures' en nu wil ik ze naar het Kruidvat opsturen maar die accepteert ze niet omdat het geen .jpeg of zoiets zijn?! (achter de fot staat bij mij steeds .PDD)
    Wat heb ik verkeert gedaan en wat kan ik nu doen.
    Het is waarschijnlijk een erg domme vraag maar moet toch ergens beginnen...Bedankt voor elk advies!
    Ed

  • #2
    Hi,
    je hebt de foto bewerkt in PS ( Photoshop ) maar je moet ze opslaan op volgende manier: in het nederlands==> "opslaan als" en onderaan kiest je jpg inplaats van PSD of PDD
    Bij engelse versie: "save as" en ook jpg.

    Comment


    • #3
      Bedankt voor de snelle reactie.
      Heb het geprobeerd maar kan ankel 'saven' als
      PBD of PDD?!? Wat doe ik verkeert?!
      Is het beter een ander prgramma te gebruiken. Dit heb ik eens gratis gekregen. Heb er nog nooit mee gewerkt.
      Bedankt voor elk advies!
      Ed

      Comment


      • #4
        je kan ook proberen je foto's in een microsoft prog. te importeren zoals Paint, Microsoft office Picture Manager enz. Indien je deze niet bezit kan je steeds op het Internet een massa freeware fotobewerkingsprogramma's downloaden. P.S. met welk programma werk je uiteindelijk ??? Het kan ook zijn dat je foto's opgeslagen zijn in 16 bit en dan moet je ze eerst omzetten naar 8 bit anders kan je niet opslaan in jpg.

        Comment


        • #5
          Gebruik ADOBE PHOTODELUXE.
          Oef,het is me gelukt!
          Waarom worden de foto's niet automatisch als jpeg opgeslagen? Kan ik iets aan de 'settings veranderen?
          Bedankt voor de hulp!
          Ed

          Comment


          • #6
            allé Ed33 ben blij voor jou dat het uiteindelijk gelukt is, ik ken dat prog niet maar waarschijnlijk zijn er wel instellingen waar je dat kan doen, effe kijken.

            Comment

            Working...
            X