Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag ik dit wel vragen ?????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mag ik dit wel vragen ?????

    Hoe moet ik het uitleggen?
    Awel, ik zou graag eens aan jullie willen vragen of jullie willen meewerken aan iets voor bij mij thuis aan de muur. Namelijk een wandklok met grote wijzers. Ik wou graag met behulp van kleine kadertjes de cijfers van het uurwerk ophangen. Van alle soorten cijfers, van 1 to 12 natuurlijk, zolang ze maar origineel zijn.
    Hebben jullie toffe foto's van cijfers??? Het zou 14cm hoog op 14cm breed worden per cijfer. (1654x1654 pixels). Willen jullie iets opsturen, dan mag dat opgestuurd worden naar jimmy.lux@skynet.be
    Hopelijk zijn jullie ermee akkoord dat ik ze daarvoor afdruk.
    Ik heb hier op de site al dikwijls prachtige foto's gezien en daarom dat ik dat aan jullie wil vragen.
    Als het experiment af is zal ik het eindresultaat zien te posten.
    Alvast bedankt. <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
    Canon 10D

  • #2
    James, blijkbaar niet veel mensen die je kunnen helpen.
    Maar... kan je dit niet met fotoshop doen?
    Ik denk dat je daar zelf wel iets van kan maken hé?

    Comment


    • #3
      Beste James, zie misschien ook dit topic.
      Code:
      http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=54778
      Lijkt me een leuk idee om zelf te doen...

      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Bedankt Act en Kariboe.
        Het is namelijk dat ik soms die dingen net niet 'zie' en zoals in die topic die Kariboe heeft gegeven moet je dat blijkbaar als oefening beginnen.
        Ik zal het zo eens proberen sie en hopelijk komt het dan stilletjesaan naar boven om die dingen vastgelegd te krijgen

        Bedankt
        Canon 10D

        Comment

        Working...
        X