PDA

Volledige versie bekijken : 1000m to go

Jan Verhaert
2 september 2015, 21:47
mm voor mm wordt de muur in de verboden stad opgelapt..met een eindeloos geduld en in zijn uppie :)
http://i57.tinypic.com/xdf782.jpg

toktok
5 september 2015, 12:49
Ergens voel ik ook wel dat dit een onderwerp is met potentieel, maar het komt er toch net niet uit.

Groeten

Jan Verhaert
8 september 2015, 12:14
Ergens voel ik ook wel dat dit een onderwerp is met potentieel, maar het komt er toch net niet uit.

Groeten

Bedankt voor de reactie..leert me meer dan 1000 viewers zonder feedback :rolleyes:

Ik begrijp je feedback..enig idee wat er anders moet zijn om het onderwerp beter te brengen ..compositie / kleur /???

toktok
10 september 2015, 19:38
Bedankt voor de reactie..leert me meer dan 1000 viewers zonder feedback :rolleyes:

Ik begrijp je feedback..enig idee wat er anders moet zijn om het onderwerp beter te brengen ..compositie / kleur /???

Goh, ik ben ook de alwetendheid niet natuurlijk. Misschien was een liggend formaat een betere keuze geweest en/of mss als fotograaf even door de knieŽn gaan? Een lens met minder millimeters en wat dichter komen?
Qua kleur denk ik wel dat je goed zit hoor.

Groeten

Jan Verhaert
11 september 2015, 22:41
Thnks toktok...uiteraard kan ik de situatie nu niet veranderen maar zal bij een volgende gelegenheid deze input zeker meenemen!