Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webspace

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webspace

    Omdat ik steeds meer fotografeer en de hoeveelheid foto's dus ook toeneemt ben ik op zoek naar webspace. Ik heb nu 25 mb tot mijn beschikking bij mijn internetprovider dat uitstekend bevalt. Ik zou graag meer webspace willen hebben (ik zit zelf te denken aan 100 mb) met de garantie dat de server weinig of geen problemen heeft (wat heel vaak het probleem is bij de gratis aanbieders)

    Heeft er iemand ervaring met een (nederlandse) aanbieder van webspace voor een schappelijke prijs? Tevens zou ik het mooi vinden om mijn adres te veranderen van www.g-view.tk naar g-view.nl

    Is mijndomein.nl bijvoorbeeld een goede keuze?

    Bedankt!

  • #2
    Het lijkt in ieder geval goedkoop te zijn. Ervaringen heb ik er niet mee. Ikzelf maak gebruik van www.boschwebservice.nl. Werkt goed, is snel, niet al te duur en ik kan gebruik maken van php, hetgeen voor mij van belang was.
    Canon S30 http://www.fcknudde.com

    Comment


    • #3
      Hallo Gijs,

      Net als jij liep ik hierover ook al te dubben, m'n vrouw heeft me uiteindelijk over de streep getrokken: een niewe stap in cyberspace! Zojuist heb ik jamonadap.nl en webhosting gehuurd voor ca. 38 euro p/j bij www.sohosted.com (je krijgt voor dit bedrag o.a. 200 mb ruimte en via www.webhosters.nl heb ik vele positieve reacties gelezen.

      Wellicht heb je iets aan deze info.

      mvg,

      Jan
      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

      Comment


      • #4
        weet niet of je al keuze gemaakt hebt.
        Zit zelf bij uwhost. Begin even raar gedaan wegens nieuwe server. maar nu echt heel tevreden van. Prijzen vallen goed mee en service en contact zijn ok. Ook heel makkelijk te beheren via een speciaal panel waar alles makkelijk bij te houden is:

        Comment


        • #5
          Bedank voor de reacties! ik ga het 1 en ander eens vergelijken!

          Comment

          Working...
          X