Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP fotopapier A3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HP fotopapier A3

    Kan iemand mij vertellen waar ik in Gent of Kortrijk A3-fotopapier van HP kan vinden? Heb totnogtoe enkel Canon en Epson papier gevonden. Zou het overigens veel verschil maken als ik papier van een ander merk gebruik?

    seppuku.

  • #2
    A3 papier bij focilux in Gent alle merken, ik gebruik op HP 2500 CM het Ilford Professional Inkjet Photo Range Classic Gloss Paper ( ben er zeer tevreden van. ( opgelet niet gebruiken op Epson Printers)

    Comment


    • #3
      Originally posted by **********
      Ilford Professional Inkjet Photo Range Classic Gloss Paper
      Voor mij mag het ook "gewoon" HP-fotopapier zijn hoor.

      Bedankt voor de tip!

      seppuku.

      Comment


      • #4
        hi seppuku,
        geen prob. bedenk wel dat het door mij genoemde Ilford papier wel ietske goedkoper zal zijn dan het HP papier hé ( naar het schijnt wordt het HP papier bij Ilford gemaakt)

        Comment


        • #5
          Ach zo, ik dacht dat dat Ilford etcetera papier een soort van speciaal papier was van HP (vandaar de reactie "gewoon"), maar blijkbaar is het een ander merk.
          Zien de prints op dat Ilfordpapier er hetzelfde uit als op HP-papier?

          seppuku.

          Comment


          • #6
            de prints zien er perfekt uit naar mijn bescheiden mening en zijn reeds door een paar BD'ers gezien en waren er vol lof over, in elk geval zijn ze perfekt identiek met mijn screencolors van mijn min of meer gecalibreerde LCD NEC scherm vanuit PS CS en uitgeprint via BreeseBrowser ( en niet via Qimage ( daar ik daar kleurverschuivingen krijg )
            Zijn veruit identiek als mijn HP papier die ik gebruik voor A4 maar dan wel op HP1215 printer

            Comment


            • #7
              HP A3 fotopapier hadden ze niet binnen bij Focilux. 'k Zal het eens met Ilford proberen. Nogmaals dank voor de uitleg.

              seppuku.

              Comment


              • #8
                Hi seppuku,
                laat eens iets weten van jouw ervaring met dat papier hé ?

                Comment

                Working...
                X