Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

belgiumdigital als medium buiten internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • belgiumdigital als medium buiten internet

    Hallo,

    Gisteren op fata morgana ondervonden dat belgiumdigital een tof medium is ook buiten de forums:

    toen de persfotografen uitgenodigd werden op een minuutje de hoogte in te gaan op een schaarlift voor overzichtsfotos, vroeg een vriendelijk dame spontaan van welk "medium" ik was. ikke: "belgiumdigital". Zij: "OK, kom er maar op".

    Zo zie je dat je met een klakske, een camera met flitser erop en de leuze "belgiumdigital" een heel eind komt ....

    groetjes

    -paul
    D70 + 18-70 kitlens, flitserke SB-800, Sigma 70-210 , Sigma 24 f/2.8, Nikon 50 D f/1.8, Nikon F70, Sigma 70-300 Super Macro APO II, Nikkor 180 D f/2.8 -- BD0294BE

  • #2
    ik zeg altid dat ik bij de "Flair" werk .... lukt telkens weer
    http://www.razziphoto.com/

    Comment


    • #3
      Ze kijken ook meestal dadelijk naar je toestel. Ben zo al bij de lichtman in een geluidtoren geraakt bij een optreden. En bij beleuvenissen in de foto zone voor het podium. Belgium digital helpt ook regelmatig
      W@nnes

      Comment


      • #4
        Ge hebt toch zerker foto's genomen hé ?!

        Comment


        • #5
          Gister bij de Dance-parade in Rotterdam geweest; zo'n sleutelkoord gekregen en vanaf dat moment hoor je opeens bij de "grote jongens".... terwijl er alleen reclame aanhing

          Comment


          • #6
            Vijf jaar geleden hebben een vriend en ik zelf (met hulp van MS publisher) een "pers"kaartje gemaakt. Een pasfoto erop, adres erbij en ne grote titel "Belgian Youth Press"! Nog een schoon opsteekspeldje er achterop en gewoon op onze trui gespeld!
            We hebben deze kaartjes doorheen de gehele Italiëreis gebruikt (6de middelbaar dus) en ik moet zeggen we zijn alletwee regelmatig gratis binnengeraakt op plaatsen waar onze medestudentjes stevig moesten dokken...HAHAHAHA...we hebben dan ook alletwee de mooiste foto's mee naar huis gebracht! Ah ja!

            Groetjes Geert

            Comment

            Working...
            X